Nuffnang

Selasa, 17 April 2012

Jue Aziz - Google Blog Search

Jue Aziz - Google Blog Search


mesin taip buruk: <b>Jue Aziz</b> berbogel lagi? (Update!)

Posted: 31 Mar 2012 10:48 PM PDT

Ops! April Fool!

Ramai betul yang cari info dan foto pasal Jue Aziz. Dari blog aku saja lebih 3,000 carian perkataan "Jue Aziz", "Jue Aziz seksi" dan "Jue Aziz bogel". Hemm... Nilah orang kita. Tak ada benda lain yang nak dicari... kalau tak pasal artis berbogel depa duk cari artis seksi...

Oleh sebab nama Jue Aziz paling hot dan top yang dicari dari blog aku, maka di sini aku terbitkan edisi khas gambar-gambar Jue Aziz. Aku tak tahu tahap mana keseksiannya tapi inilah yang aku kumpulkan dari carian foto di Google!

Aku tahu gambar-gambar ni dah pernah dimuatkan dalam blog atau website lain tapi yang ini khas kepada pembaca setia blog aku... Wakaka!






Kalau ada foto lain nanti aku kemas kini lagi. Siapa nak menyumbang gambar-gambar Jue Aziz boleh email aku mesintaipburuk@gmail.com



Nota: Gambar-gambar ini aku ambik dari pelbagai sumber tetapi ada diantaranya telah aku berikan sentuhan HDR...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan