Nuffnang

Selasa, 22 Mei 2012

Fizz Fairuz - Google Blog Search

Fizz Fairuz - Google Blog Search


<b>Fizz Fairuz</b> Dan Almy Nadia Putus Cinta? | Akid azami

Posted: 20 May 2012 07:45 PM PDT

Fizz fairuz dan almy nadia hampir putus cinta? Aku rasa baru seminggu lepas kot aku keluarkan artikel mereka akan berkahwin tak lama lagi sebiji macam yang dikatakan fizz fairuz. Tapi terkejut pulak aku bila baca apa yang dikatakan almy di bipop semalam. Hubungan mereka sekarang ni hampir roboh gara-gara pengakuan fizz yang mahu mereka berkahwin tahun ini.


Kata almy nadia tentang hubungan mereka di BiPop 20 mei 2012 :
"Episod bahagia sudah lama berlalu, sekarang yang tinggal ialah perasaan yang sukar nak ditafsirkan. Bagi saya, fizz telah meninggalkan beban yang berat pada saya bila dia mengumumkan mahu melamar saya tahun ini. Sana sini orang asyik memperkatakan soal perkahwinan saya dan fizz, sedangkan saya sendiri tidak tahu sejauh mana kejujuran fizz. Fizz tidak melamar saya, tidak pernah membuka mulut soal perkahwinan. Dia hanya memberikan kenyataan kepada pihak media, sedangkan kami tak pernah berbincang soal kahwin. Hubungan kami juga boleh diumpamakan retak menanti belah sejak dua tahun kebelakangan ini.
Almy juga meminta fizz berhenti sebarkan soal perkahwinan mereka yang mana dia sendiri pun tak pasti. Tapi personally, aku tak faham apa yang beban pada almy sebenarnya. Normallah tu kalau sana sini orang tanyakan? Anyway, pada peminat doakan yang terbaik untuk mereka.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan