Nuffnang

Selasa, 22 Mei 2012

siti nordiana - Google Blog Search

siti nordiana - Google Blog Search


<b>Siti Nordiana</b> | Blog Maya Dot Com

Posted: 21 May 2012 07:57 AM PDT

bebaru ni office aku ni ha ada buat pertandingan menyanyi.
macam tahun tahun sebelum ni, encik z kena kerja mengambik gambar.
so nak taknak aku kena stay jugak lah.
sib baik kaktin datang jugak. tapi kejap je dia.
almaklumlah, sebagai ibu kepada 4 orang anak, beliau mempunyai tonggengjawab yang lebih besar di rumah.

: : pranita kaktin ada bersama ya. cuma tidak kelihatan di dalam gambar : :
dipendekkan cerita, pertandingan menyanyi pun dimulakan.
ada yang nyanyi best. ada yang so so. ada yang gitu gitu.
dan ada juga yang gini gini.

: : apu pun ada. awan nano nyanyi nya : :

: : abang wan perform tarian india. gerek seh : :
dan yang lain-lain. tak kenal.
kalau tak kenal takyah mandai-mandai nak letak gambar yer.
kang orang marah. ote!
artis jemputan papa J. penari katanya.
pastu eddie hamid yang terkenal dengan lagu halimah jongang.
dan siti nordiana bola bola api.
siti nordiana nyanyi medley lagu-lagu famous beliau.
adalah best.
dia turun ke bawah pastu kau tengok muka mamat 2 orang ni ha.
muka cuak memasing sebab siti nordiana suh diorang nyanyi. he he.
kalau siti nordiana sua mic kat aku of coz haram aku taktau lagu dia.
ok la yang bola bola api tu tau la sesikit.
ni ha aku ada rakam sikit dia nyanyi.
sebelum tu ada 2 lagu kot dia nyanyi tapi tak sempat mahu rakam.
gambar gelap sori yer. korang dengar lagu sudeh.
ada lucky draw jugak.
kaktin balik awal, kesian nombornya terlepas.
salah aku la sebab tak amik nombor lucky draw nya tu.
tapi kalau aku amik pun belum tentu aku nak naik stage amik hadiah.
takpe kaktin, tahun depan aku bagi nombor tu kat encik z yer.
tu pun kalau kita hidup lagi la nak pegi bakat dotdotdot nih.
pemenang?
apu! congrates dik.
tahun depan awak tak boleh masuk dah la kan?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan