Nuffnang

Isnin, 7 Mei 2012

Nora Danish - Google Blog Search

Nora Danish - Google Blog Search


<b>Nora Danish</b> Seksi - Majalah GLAM 2012 ~ Gossip Artis Malaysia <b>...</b>

Posted: 02 May 2012 07:10 PM PDT

Nora Danish seorang pelakon yang tidak perlu diperkenalkan dan telah melalui pelbagai liku-liku kehidupan. Kali ini ia tampil dengan aksi berani didalam Majalah GLAM 2012. Didalam Majalah ini . Nora Danish meletakkan dirinya bergelar model iklan yang tidak dikenali dengan tag "SHE'S A SMOKING HOT MAMA!"

Kepada maklumat anda semua GLAM Lelaki edisi Mei/Jun 2012 yang kini sudah pun berada di'pasaran menampilkan Nora Danish sebagai figura pilihan mereka untuk di'letakkan dalam ruangan Wanita Idaman.

Di tanya apakah yang lebih penting ketika ini buat Nora Danish, pelakon wanita seksi menjawab ianya lebih mengutamakan keluarga walaupun bidang lakonan yang diceburinya selama ini sama penting buat masa ini.

Melihatkan kepada gaya Nora Danish dalam hasil fotografi bersama GLAM ini, tidak ketinggalan mereka bertanyakan sama ada Nora Danish pernah merasakan dirinya seksi atau tidak. Jawapannya, "Anda rasa?"





Akhir dari temubual, Nora Danish tidak ketinggalan memberikan nama tiga lelaki yang menjadi pilihan beliau. Mahu tahu lebih lanjut apa bicara terbaru Nora Danish, dapatkan naskah GLAM Lelaki dipasaran sekarang.

Mungkin ini adalah gambar nora danish seksi yang terakhir, seperti kita telah dimaklumkan, nora danish telah pergi ke mekah sewaktu hari perkahwinan Jejai dan Fasha Sadha. So anda paham paham sendiri lah yea...

gambar rotikaya

Tiada ulasan:

Catat Ulasan