Nuffnang

Jumaat, 11 Mei 2012

Stacy af - Google Blog Search

Stacy af - Google Blog Search


Gambar <b>Stacy Af</b> 6 Dengan Anak Angkat | Blog Hawau

Posted: 21 Mar 2012 11:26 PM PDT

Serius comel anak angkat stacy af6 ni. Dari gambar ni, aku tengok memang terserlah sifat penyayang dan sifat keibuan stacy. Aku rasa stacy memang dah tak sabar dah nak jadi seorang ibu. Stacy sendiri mengaku dia lebih teruja untuk dapat anak lebih dari rasa teruja nak kahwin. 

Untuk pengetahuan korang, anak angkat stacy ni bernama bella valentina, diambil dengan izin dari sebuah keluarga yang susah. Kata stacy :

"Stacy terfikir bagaimana kalau stacy tak kahwin nanti? Jadi lepas berbincang dengan keluarga, kami sama-sama mengambil keputusan untuk mengambil anak angkat. Lagipun stacy suka budak-budak. 


Kalau stacy kahwin pun mungkin stacy lebih teruja untuk dapat baby lebih dari perasaan nak kahwin. Kalau tiada masalah, mungkin lepas bella berusia 3 bulan stacy akan bawa dia tinggal bersama di Kl."

Serius, aku pun rasa happy bila tengok stacy dengan bella. Kalau korang tengok gambar bella kat bawah ni pulak, confirm korang rasa nak dukung dan cubit-cubit pipi dia. Comel sesangat! Hehe. Anyway, tahniah diucapkan kepada stacy. Diharapkan dengan kehadiran bella ni akan menceriakan lagi kehidupan stacy sekeluarga. Lagi 2 gambar comel anak angkat stacy :


Kredit sumber : Forum cari

Related Posts : artis, random, stacy af6

Tiada ulasan:

Catat Ulasan