Nuffnang

Sabtu, 30 Jun 2012

Along Cham - Google Blog Search

Along Cham - Google Blog Search


BLOG-BLOG HIBURAN: <b>Along Cham</b> - Google Blog Search

Posted: 14 Jun 2012 07:24 PM PDT

Sam Jadi Orang Jawa, Pierre Sayang Yana, <b>Along Cham</b> Masih <b>...</b>

Posted: 06 May 2012 08:26 PM PDT

Nongkrong 4 Sahabat Ahkbar Harian Metro

Filem Nongkrong yang bergenre komedi seram arahan Ismail Bob Hashim bakal menggegarkan panggung tidak lama lagi iaitu pada 10 Mei 2012.. Kalau korang nak tahu filem nie menampilkan pelakon-pelakon hebat seperti Shaheizy Sam, Angah Raja Lawak dan juga Eppy Raja Lawak.. Selain tu, heroin-heroin yang turut sama-sama menjayakan filem Nongkrong nie adalah Mon Ryanti, Liana Rafiai dan Fyza Kader.. So, kalau korang nak tahu apa yang membezakan filem Ngangkung dan juga Nongkrong nie, semuanya akan terjawab pada 10 Mei nie keyh.. Dan untuk info lebih lanjut lagi, jangan lupa dapatkan akhbar Harian Metro hari nie keyh ! :)

 Pierre Sayang Yana Akhbar Kosmo

Yana Samsudin dan  Pierre Andre satu nama yang tidak asing lagi dalam industri hiburan pada masa kini.. Yana dan juga Pierre kelihatan sangat secocok ketika digandingkan dalam filem 3 Temujanji arahan Hashim Rejab yang telah ditayangkan baru-baru nie.. Untuk pengetahuan korang juga, Yana dan Pierre telah digandingkan dalam filem terbaru MiG iaitu filem Strawberry Cinta arahan Ollyn Kadri yang akan ditayangkan tidak lama lagi.. Korang semua tahu kan, Yana dan Pierre pernah menjalinkan hubungan satu ketika dahulu?? Haa.. Tak kan lah korang tak tahu kan… Hehehe.. So, dengan pengalaman yang ada pada Yana dan Pierre menjadikan mereka bersikap lebih profesional untuk memastikan perjalanan sebagai anak seni berjalan dengan lancar.. So, kalau korang nak tahu lebih lanjut lagi, dapatkan akhbar Kosmo hari nie keyh.. ;)

Adnan Sempit Disambung Lagi Akhbar Harian Metro

Setelah filem Adnan Sempit 1 dan juga Adnan Sempit 2 menggegarkan pawagam, akhirnya sekuel dari filem tersebut telah meneruskan penggambaran Adnan Sempit 3.. Filem Adnan Sempit 3 juga merupakan arahan Ismail Bob Hashim menampilkan pelakon yang sama dalam filem Adnan Sempit 1 dan Adnan Sempit 2 iaitu pelakon utamanya Shaheizy Sam, Along Cham, Yana Samsudin dan Intan Ladyana.. Kalau korang nak tahu, filem nie turut menampilkan wajah baru iaitu Shima Anuar.. Agak-agak, best ta ek filem Adnan Sempit 3 niyh?? Haa.. Kalau nak tahu, sama-sama lah kita nantikan kemunculannya di pawagam nanti keyh.. So, kalau korang perlukan info lebih lanjut lagi, jangna lupa dapatkan akhbar Harian Metro hari nie.. :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan