Nuffnang

Khamis, 28 Jun 2012

Remy Ishak - Google Blog Search

Remy Ishak - Google Blog Search


Radio Punca <b>Remy Ishak</b> Dikatakan Sudah Meninggal | Oh! Artis <b>...</b>

Posted: 20 Jun 2012 02:32 AM PDT

Hantar ke Twitter! | Bookmark

Kalau sudah artis ternama, sekejap sahaja berita tersebar. Kalau betul tu lain cerita tetapi ini cerita yang tidak sahih lebih-lebih lagi melibatkan kematian. Tolonglah pastikan terlebih dahulu sebelum tersebar. Jangan yang sudah dikatakan meninggal, masih hidup.. lari pulak orang yang terjumpa nanti.

"Saya masih hidup. Dakwaan banyak pihak memperkatakan saya sudah meninggal dunia hari ini (semalam) tidak benar dan ia mungkin hanyalah salah faham," kata pelakon terkenal, Mohammad Zalimei Ishak atau Remy Ishak, 30.

Itu penjelasan diberikan Remy yang menjadi bahan bualan di laman twitter, semalam selepas ada pihak menyebarkan fitnah kononnya pelakon berkenaan dikatakan meninggal dunia.

Menurut Remy, penyebaran dakwaan itu bermula daripada laporan sebuah stesen radio tempatan yang dikatakan menyiarkan berita kematian seorang lelaki menyamai namanya sehinggakan perkara itu terus dikaitkan dengan dirinya.

"Selepas saja bangun daripada tidur petang tadi (petang semalam), saya dikejutkan dengan berita kurang enak sejurus ada pihak mendakwa saya sudah meninggal dan ia tersebar luas di twitter. Ia sangat melucukan tetapi ingin ditegaskan bahawa sehingga kini saya masih bernyawa, Alhamdulillah," katanya.

OH ARTIS: ADA PULA NAMA SAMA BEGITU KAN. KEBETULAN REMY PUN BARU SEMBUH DARI DEMAM PANAS. ADUHLAH. SEMUGA REMY ISHAK TERUS DIPANJANGKAN UMUR DI SAMPING DI MURAHKAN REZEKI

mudahalihmy

Eriesya Spa

Eriesya Spa

londonperfume

vimax

hawanafsu

vimax

1 step to become a great reader:
1. Take a look one by one ads here and click it if you think you love it. Then, dare to try it.
There is no SCAM advertisement here!! We swear!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan