Nuffnang

Jumaat, 13 Julai 2012

Elly Mazlein - Google Blog Search

Elly Mazlein - Google Blog Search


<b>ELLY MAZLEIN</b> BERTUDUNG

Posted: 13 Jul 2012 01:58 AM PDT

Elly Mazlein Bertudung: Pelakon dan penyanyi, Elly Mazlein yang popular dengan drama Gerak Khas kini tampil dengan imej bertudung.

Nampaknya semakin dekat dengan bulan mulia Ramadhan semakin ramai artis wanita Malaysia yang tampil dengan imej bertudung termasuklah Elly Mazlein . Timbul persoalan adakah penghijrahan mereka itu benar-benar ikhlas atau hanya ingin mendapat perhatian dari media dan peminat mereka?

Menurut sumber yang diperoleh, Elly Mazlein tampil bertudung bukanlah atas dasar prinsip mahu bertudung sepenuhnya tetapi untuk lakonan dalam drama Bazar Al-Mubarak untuk bulan puasa nanti. Namun begitu sama-sama kita doakan moga Elly Mazlein akan terbuka hati untuk bertudung kelak. - Elly Mazlein Bertudung

Rating: 0.0/10 (0 votes cast)

About

Hi Reporter Malaya adalah Graphic Designer dan SEO Warrior di forblogger.net news portal. Reporter Malaya juga adalah salah seorang Reporter dan Writter daripada lainnya. Organisasi kami ditegah menyebelahi mana² organisasi politik dan lainnya, hanya sekadar menyiarkan berita secara neutral dari pelbagai kategori.


Respons

10 Artikel Pilihan Ramai...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan