Nuffnang

Jumaat, 13 Julai 2012

Zul Huzaimy - Google Blog Search

Zul Huzaimy - Google Blog Search


My Life , Love & HERBALIFE: <b>ZUL HUZAIMY</b> sunyi SELEPAS <b>...</b>

Posted: 06 May 2012 12:28 AM PDT

eh .. eh .. bila dia bercerai erk ?? x tahu pun .. aloor seingat akk .. kawin dia punn kita x berapa tahu kan .. tup2 dah menikah .. isteri dia punn akk x pernah tgk .. uolss pernah tgk ?? haaaaaa tahu2 dah bercerai .. hurmm macam2 perihal hidup nie .. kisah artis sana sini menjadi buah mulut sesama masyarakat .. ;) , kisah bahagia , kisah sedih macam2 lah kan .. sama sahaja kisah kehidupan mereka dengan kita , bezanya mereka nie adalah selebriti lebih menonjol oleh media .. so kita2 nie tahulah kisah2 peribadi mereka nie ..
sunyi tanpa yang bernama isteri disisi

PETALING JAYA: Pelakon dan pengarah drama Zul Huzaimy mengakui mula berasa sunyi tanpa kehadiran seorang wanita dalam hidupnya selepas bercerai dengan Nor Dalilah Muhammad, 29, dua tahun lalu.
Zul berkata, dia masih menduda kerana belum menemui calon yang menepati ciri-ciri yang dikehendakinya untuk dijadikan sebagai isteri. "Baru-baru ini saya ada menelefon ibu di kampung dan memberitahu kepadanya supaya mencari seorang calon isteri untuk saya kerana rasa sunyi tanpa seorang isteri," ujarnya kepada mStar Online.
Bagaimanapun kata Zul, keadaan itu telah membangkitkan semangat dirinya untuk memberikan tumpuan kepada kerjaya dan penulisan skrip untuk drama dan filem. Dia juga sering menggunakan masa terluang untuk menghasilkan skrip dan memberitahu setakat ini telah beberapa hasil tulisannya itu telah diterjemahkan sebagai drama di televisyen.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan