Nuffnang

Jumaat, 13 Julai 2012

Memey Suhaiza - Google Blog Search

Memey Suhaiza - Google Blog Search


<b>Memey Suhaiza</b> mengandung 6 minggu | Media Malaya

Posted: 27 Jun 2012 03:30 PM PDT


Ini kami copy paste dari Media Hiburan Online yaw!

Tahniah MH Online ucapkan kepada pelakon popular, Memey Suhaiza yang kini disahkan hamil enam minggu.

Berikut adalah pengakuan Memey ketika dihubungi MH online sebentar tadi;

"Semalam, saya ada buat ujian kehamilan sendiri di rumah selepas balik dari lokasi penggambaran. Apabila melihat keputusan yang positif, saya masih tidak percaya, berdebar dan terus menangis.

"Selepas itu, abang Norman membawa saya ke klinik dan Alhamdulillah, doktor sahkan saya hamil enam minggu. Setakat ini saya tiada sebarang alahan, tapi sejak dua hari kebelakangan ini saya rasa mual dan suka makan asam dalam kuantiti yang banyak," katanya yang dijangka akan bersalin pada pertengahan bulan Februari tahun depan.

Menurut Memey lagi, Norman berasa sangat gembira dengan berita tersebut dan pada yang sama risau dengan jadual kerja Memey yang padat. Memey juga dinasihatkan oleh doktor supaya menjaga kandungannya yang masih diperingkat awal.

Pencarian yang dikongsi:

  • abby mengetahui memey mengandung
  • norman hakim and abby
  • mimie suhaiza mengandung
  • mimi suhaiza terkini
  • memey norman mengandung
  • kehamilan 6 bulan
  • gamBAR MEMEY MENGANDUNG
  • gambar di bali
  • benci suami
  • anak norman hakim dengan siapa?

Related posts:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan