Nuffnang

Isnin, 23 Julai 2012

Fizo Omar - Google Blog Search

Fizo Omar - Google Blog Search


Suara Generasi Baru » <b>Fizo Omar</b> Bakal Tamat Zaman Bujang?

Posted: 23 Jul 2012 05:32 PM PDT

fizo omar bersama ibu di mekah


MEKAH – Artis Muda terkenal yang terkenal dengan perwatakannya yang pandai membawa diri didalam dunia lakonan hari ini memberi bayangan bahawa beliau bakal menamatkan zaman bujangnya.

Ketika ini Fizo Omar yang berada di Tanah Suci bersama insan kesayangannya iaitu ibunya sentiasa mengemaskini keadaan beliau dan ibunya disana. Keterujaan berada tempat suci sentiasa dikongsi dengan peminat-peminatnya setiap hari berserta gambar yang disiarkan.

Namun hari ini Suara Generasi Baru tertarik dengan tweet Fizo Omar yang membicarakan tentang jodoh. "Stelah dibace blk bday wish…ramai yg doakan supaya fizo dipercepatkan jodoh…APAKAH PETANDA ITU????…HAHAHHA"

Adakah Fizo Omar telah diberikan hidayah oleh Allah s.w.t di sana soal jodoh beliau. Sekiranya benar, Alhamdulillah. Perkara yang baik harus dipercepatkan. Moga-moga pertunjuk dari Allah s.w.t membawa Rahmat & Rezeki kepada Fizo Omar.

Persoalannya yang bermain difikiran,siapakan yang bakal menjadi Isteri Fizo Omar? Semoga Fizo Omar mendapat jodoh yang terbaik.

Semoga Fizo Omar selamat menjalani Ibadat Umrah di Kota Suci Mekah di bulan yang mulia ini.

 



Tiada ulasan:

Catat Ulasan