Nuffnang

Rabu, 8 Ogos 2012

Ning Baizura - Google Blog Search

Ning Baizura - Google Blog Search


<b>Ning Baizura</b> Not Joining Any Political Party | News & Events

Posted: 30 Jul 2012 08:36 AM PDT

NING BAIZURA NOT JOINING ANY POLITICAL PARTY

Ning has recently noticed an article in the Sinar Harian newspaper dated 30th June 2012 which had purportedly reported her to have said that she intended to be a member of a certain political party in Malaysia.

Ning wishes to categorically and unequivocally state herein that she is not intending to join any political party. Ning has been impartial towards politics in Malaysia and desires to remain apolitical. However, she always hopes that Malaysia will continue to prosper with abundance of wealth, harmonious and peaceful way of living under the current ruling party.

  • No related posts
  • This entry was posted on Monday, July 30th, 2012 at 11:36 pm and is filed under News. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

Kesian <b>Ning Baizura</b> | X Lupa Dot Com

Posted: 31 Jul 2012 05:38 PM PDT


KASIHAN dia, orang lain pergi ke majlis penyampaian royalti anjuran Prism Sdn. Bhd., pulang dengan wajah ceria, Ning Baizura pula hanya menggigit jari.

Ning yang ditemui di Restoran Seri Melayu, di ibu negara Rabu lalu berkata, apa yang berlaku adalah satu pengajaran untuk dirinya yang sudah 19 tahun bergelar anak seni.

"Sampai tadi saya pergi ke meja pendaftaran dan bertanya tentang royalti. Sungguh mengejutkan, apabila diberitahu yang saya tidak berdaftar.

"Bayangkan saya sudah ada 12 buah album rakaman, kiralah berapa banyak lagu yang telah saya dendangkan dan dari setiap lagu itu sudah berapa banyak yang saya boleh dapat.

"Tapi bila saya tanya, mereka kata lagu-lagu saya tidak pernah didaftar. Tahun ini baru daftar," kata Ning terus terang.

Jelas Ning, dia memang sedih tapi mungkin salah sendiri sebab selama ini dia hanya berharapkan kepada pihak pengurusan mengendalikan semua urusan berkaitan Prism.

Dia yang sentiasa bersikap positif itu berharap apa yang berlaku ke atasnya itu diambil iktibar oleh penyanyi baru.

"Tak apalah bukan rezeki saya. Bila sudah jadi begini, barulah terasa. Saya harap bakat baru, jangan pandang mudah perkara begini.

"Luangkan masa buat sendiri atau ambil tahu apa yang dibuat oleh pihak pengurusan," nasihatnya.

Dalam pada itu Ning turut bersedih apabila namanya dikaitkan dengan parti politik gara-gara gambarnya bertudung.

Kata Ning adalah menjadi prinsipnya menyokong parti yang memerintah kerajaan.

"Saya tidak pernah menyertai atau menyokong mana-mana parti politik selain parti kerajaan. Semua orang bebas berpolitik tapi janganlah kaitkan saya yang tidak berkenaan," katanya terus terang.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan