Nuffnang

Khamis, 20 September 2012

Hans Isaac - Google Blog Search

Hans Isaac - Google Blog Search


Siapa Wanita Cantik Di Sisi <b>Hans Isaac</b> - Informasi Online Generasi <b>...</b>

Posted: 30 Aug 2012 12:57 AM PDT

PASTI ramai peminat wanita yang patah hati melihat aksi romantik Hans Isaac bergambar di samping seorang wanita cantik di sebelahnya..hehehe..Adakah beliau teman wanita aktor kacak berkenaan? Tunggu dulu..jangan mudah buat kesimpulan awal. Wanita di sebelah Hans itu adalah sepupunya, Carla yang sudahpun berkahwin. Tidak diketahui pula sepupu dari sebelah bapanya atau ibu Hans. Jadi buat peminat Hans, kamu masih lagi berpeluang memikat si Eligible Bachelor ini.
Foto tersebut diperolehi dari laman facebook milik Hans yang dimuat turun sendiri oleh Carla serta mendapat feedback yang positif dari peminat Hans yang seolah mendoakan beliau cepat bertemu jodoh. Ye lah ramai teman-teman rapat Hans seperti Awie, Afdlin Shauki dan Harith Iskander sudah pun berkeluarga dan memiliki cahayamata. Hans yang baru kehilangan ibu tercinta dua minggu lalu kini dilaporkan bercuti dari sebarang aktiviti seninya di Zurich sejak 23 Ogos lalu. 
Semoga Hans terus sukses dalam berkarya selepas ini dengan idea-idea beliau yang unik. Masih teringat-ingat penampilan pertama Hans dalam cerekarama Mat Pizza bersama Zizie Ezette dulu. J   

Ibu <b>Hans Isaac</b> Meninggal Dunia ~ namaberita [dot] com

Posted: 13 Aug 2012 01:48 AM PDT

IBU kepada pelakon dan pengarah, Hans Isaac, Carmina Anciano Isaac, 74, meninggal dunia kira-kira jam 8.35 pagi tadi, di rumahnya di Taman Tun Abdul Razak, Ampang.
Perkara itu disahkan sendiri oleh Hans melalui laman Twitternya.
Dia antara lain berkata, "terima kasih atas doa semua, ibu saya sekarang berada di tempat yang lebih baik. Saya akan sentiasa merinduinya."
Mayat mendiang akan dibawa ke Gereja St. John, Bukit Nanas pada Rabu, jam 10.30 pagi untuk penghormatan terakhir.
Mendiang sudah dua tahun menderita akibat penyakit barah. Hans merupakan anak tunggal dan sangat rapat dengan ibunya. – SINAR HARIAN

Tiada ulasan:

Catat Ulasan