Nuffnang

Rabu, 31 Oktober 2012

Hans Isaac - Google Blog Search

Hans Isaac - Google Blog Search


:: MYARTIS.COM ::: <b>HANS ISAAC</b> AKUI &#39;SERIUS&#39; DENGAN NEELOFA

Posted: 15 Oct 2012 06:57 AM PDT


Akibat sindiran segelintir pihak yang mengibaratkan pelakon dan pengacara Nona, Neelofa seperti 'perigi mencari timba', akhirnya tanpa diduga Aktor dan produser Hans Isaac, 41, mengakui hubungannya dengan Neelofa 'serius'.

Bagaimanapun, Hans masih mahu bermain teka-teki mengenai kisah cintanya itu kerana bimbang 'pisang berbuah dua kali' apabila sering gagal dalam percintaan. Katanya, biarlah kali ini ia menjadi rahsia peribadinya kerana sebelum ini dia sudah banyak berkongsi kisah cinta dengan peminat.

Klik untuk imej besar...

"Saya tidak nafikan kami memang berkawan secara serius pada waktu ini. Cuma, saya tidak mahu bercerita lanjut mengenai sejauh mana perkembangan hubungan kami kerana ia terlalu peribadi buat saya.

"Cukuplah, saya sudah serik untuk berkongsi kisah peribadi kerana selama 20 tahun bergelar artis, terlalu banyak saya berkongsi cerita hubungan cinta dengan kekasih-kekasih terdahulu tetapi akhirnya saya juga yang dipertikaikan itu dan ini," katanya ketika dihubungi media.

Terdahulu, menjawab mengenai desas-desus percutiannya dengan Neelofa ke Koh Samui, Thailand, pada hujung bulan lalu, Hans hanya mengelak dengan mengatakan dia sudah penat dengan permainan gosip dunia seni.

"Tiada apa yang hendak saya katakan mengenai gosip itu. Biarlah kerana saya sudah lalui macam-macam gosip sebelum ini.

"Hakikatnya, saya pergi ke Koh Samui bersama sepupu dan rakan-rakan. Kalau pun saya hendak pergi bercuti dengan dia, tentulah kami akan pergi secara berkumpulan dan bukan berduaan sahaja.

"Saya bukan bodoh dan tidak peka dengan sensitiviti agama dan budaya," ujarnya dipetik sebagai berkata.

Tambah Hans lagi, dia memang terkilan apabila tidak dapat menunaikan niat mendiang ibunya untuk melihat dia berumahtangga. Katanya, dalam hal memilih pasangan hidup, dia tidak boleh gelojoh atau terburu-buru.

"Dalam hal ini, saya perlu bersikap memilih dan sepenuh hati kerana saya hanya mahu berkahwin sekali sahaja dalam seumur hidup.

"Sama ada saya mempunyai perancangan ke arah itu dengan Neelofa atau sebaliknya, biarlah saya simpan dahulu," ujarnya penuh teka-teki.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan