Nuffnang

Rabu, 31 Oktober 2012

Tiz Zaqyah - Google Blog Search

Tiz Zaqyah - Google Blog Search


BiLA InGiN BerBiCArA: Minat <b>Tiz Zaqyah</b> Tak???

Posted: 07 Oct 2012 09:24 AM PDT

kalau semua orang tak minat Tiz Zaqyah...aku minat
kalau semua orang tak suka Tiz Zaqyah...aku suka
ade aku kisah u all suke or minat Tiz Zaqyah ke tak?..hahaha
kalau ikutkan dulu aku tak minat jugak Tiz ni...tapi itu sebab personaliti die...
sekarang jangan tanye..aku minat die disebabkan bakat yang ade dalam diri Tiz ni...aku suke sangat tengok die berlakon....talented taw...
Tiz jugak berbakat dalam melukis...wahhh...bagus taw die ni..
aku jumpe lukisan Tiz for Izara Aisyah dalam fan page FB Izara.(minat jugak Izara.)..hihi...
lepas tu ofis mate aku leh tunjuk plak video klip Tiz jadi Cover lagu Rindu (Agnes Monica)..perghh...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan