Nuffnang

Rabu, 31 Oktober 2012

Nur Fazura - Google Blog Search

Nur Fazura - Google Blog Search


Asalkan Bukan Watak Ranjang – <b>Nur Fazura</b> |

Posted: 31 Oct 2012 03:59 AM PDT

Abang Nara memang perasan yang Nur Fazura jarang muncul di kaca TV dan di pawagam. Asyik-asyik pelakon yang sama je. Nak naik muak pun ada jugak. Rupa-rupanya Fazura lebih mementingkan kualiti berbanding kuantiti dalam bidang lakonannya.
fazura

Sesetengah pelakon main rembat je semua tawaran yang diberikan kerana takut tak ada job, namun Fazura mempunyai prinsipnya yang tersendiri. Bagi Fazura, watak yang diberikan kepadanya haruslah tidak melibat adegan di ranjang seperti berlakondi katil, berpelukan dan berbaring.

Saya bukan jenis yang akan buat semua benda. Bagi saya, biarlah tawaran yang saya terima itu berkualiti kerana saya mementingkan kualiti daripada kuantiti. Saya bukan memilih, tapi saya sendiri sukakan watak seperti dalam filem itu (Pisau Cukur). Asalkan saya tidak disuruh untuk berlakon dia atas katil, berpelukan, berbaring , itu sudah cukup memuaskan hati saya.

fazura

Apa yang lebih mengkagumkan Abang Nara ialah Fazura tidak mengcondemn mana-mana pelakon yang memilih watak mempunyai adegan ranjang. Bagi Fazura, itu semua terpulang kepada individu masing-masing.

Bagi saya, pelakon yang merelakan diri memegang watak di atas katil berpelukan itu adalah pilihan mereka sendiri kerana ianya terpulang bagaimana untuk mereka membawa hala tuju atau mengatur kerjaya masing-masing di dalam industri ini. Seperti yang saya katakan tadi, ianya terpulang kepada hak individu itu sendiri. Kerana semua itu akan diingati ramai pihak dan menjadi reputasi mereka sampai bila-bila.

Ada betulnya kata Fazura kan? Kalau lebih ramai pelakon sebegini, sudah tentu penerbit-penerbit drama akan lebih akur dengan kehendak mereka. Yang pastinya, skrip drama dan filem akan bertambah baik dan tidak lagi memperbodohkan penonton. Semoga selepas ini lebih ramai yang akan mengambil langkah seperti Fazura ini. Info asal portal Murai.

ryaniez promo

P.S: Hanya dengan SEMURAH RM1,100 anda sudah boleh mendapatkan jurugambar hebat untuk majlis perkahwinan anda kelak. Hubungi mereka di Facebook Ryaniez Moments Photography untuk maklumat lanjut. Anda pasti akan berpuas hati dengan kualiti gambar di hari istimewa anda.

Baca Yang Ini Pulak:-


Tiada ulasan:

Catat Ulasan