Nuffnang

Ahad, 7 Oktober 2012

ramlah ram - Google Blog Search

ramlah ram - Google Blog Search


Takdir Cinta - <b>Ramlah Ram</b> ft. Ana Syuhada @Lagubestbest Lyrics

Posted: 03 Oct 2012 11:31 AM PDT

Tajuk Lagu: Takdir Cinta
Album: Aspirasi Hati
Artis: Ramlah Ram ft. Ana Syuhada

Muzik Video: Takdir Cinta - Ramlah Ram ft. Ana Syuhada

Lirik Lagu: Takdir Cinta - Ramlah Ram ft. Ana Syuhada

Verse 1:
Bukankah kau yang telah memilihku
Mengapa kau juga yang menyakiti aku
Dihati kaulah satu-satunya
Yang kucinta

Verse 2:
Menanti diriku disini menanti
Dan kau hancurkan semua harapanku
Kau bersamanya dan aku korbannya
Tinggallah aku sendiri

Pre Chorus:
Kau cipta kenangan indah
Kau berikan aku cinta
Kini kau hancurkan dengan tingkahmu

Chorus 1:
Mungkin ini memang takdirku
Kerna mencintai dirimu
Biarlah Ku simpan rasa ini
Di dalam lara

Chorus 2:
Walau Susah untukku melupakan
Detik-Detik Gelisah Perpisahan
Kerna itulah akhir Cerita Cinta
Kau dan aku

Interlude

Chorus 3:
Tidak sesekali kuingin memilikki
Cinta Dusta yang telah kau berikan
Jika aku tahu tak mungkin ku mahu
Kau bersamaku.. Ohh.. Ohh.. Ohh

[Ulang Chorus 2]

Kini ku biarkan berlalu pergi

Tiada ulasan:

Catat Ulasan