Nuffnang

Isnin, 26 November 2012

Amyza Aznan - Google Blog Search

Amyza Aznan - Google Blog Search


EDtv: <b>Amyza Aznan</b> pengacara baharu Galaksi TV9

Posted: 23 Nov 2012 02:27 AM PST

Hai, bermula malam ini Amyza Aznan akan menjalankan tugasnya sebagai pengacara baharu dalam rancangan hiburan sensasi Galaksi di TV9. Dia akan mengacara bersama Ikhwan. Semakin sensasilah rancangan Galaksi ni. Tahniah kepada Amyza Aznan kerana dipilih menjadi hos Galaksi yang baharu. Buat pengetahuan anda, Kiah Propa bercuti sementara kerana menunggu hari untuk bersalin anak sulungnya.
 Amyza Aznan, hos baharu Galaksi.
Dalam Twitter Amyza Aznan, dia bersyukur kerana impiannya untuk menjadi pengacara selama ini telah tercapai. Sama-sama kita saksikan Galaksi di TV9 malam ini ye. ED memang suka tengok Galaksi kerana beritanya lebih pantas dan lebih panas. Hehe.. Udada Ubabye!!
ED: Trademark Amyza Aznan malam ini, I OK je..

<b>Amyza Aznan</b> Kongsi Berita Keguguran di Twitter

Posted: 27 Aug 2012 01:25 AM PDT

  
Monday, 27 August 2012 16:25

..

Dramatis Amyza Aznan telah mengalami keguguran ketika kandungannya baru berusia 3 minggu. Berita ini dimaklumkan sendiri oleh tuan empunya badan di laman Twitternya, sebentar tadi.

Dalam kenyataannya dilaman Twitter, Amyza menulis, "Takde rezeki. Perancangan Allah lebih baik. Aku redha. Miscarriage for my 3rd baby."

Amyza walau bagaimanapun nampaknya cukup tenang menghadapi dugaan ini. Ia dapat dilihat melalui jawapan yang diberikan kepada peminatnya.

..

Untuk pengetahuan, Amyza sudahpun mempunyai dua orang cahayamata bersama suaminya, Khairil Izhar.

- mD

Tiada ulasan:

Catat Ulasan