Nuffnang

Selasa, 6 November 2012

Diana Amir - Google Blog Search

Diana Amir - Google Blog Search


Tunang Saya Amat Memahami – <b>Diana Amir</b> |

Posted: 16 Oct 2012 09:25 PM PDT

Diana Amir merupakan salah seorang pelakon di dalam filem PE3. Namun ketika filem ini dirakamkan, Diana Amir masih belum berhijrah. Malah watak yang dipegangnya di dalam filem ini merupakan watak seorang penggoda yang seksi. Siap ada babak memakai gaun pendek lagi.

diana amir

Oleh kerana segan dengan penampilannya di dalam filem PE3, Diana Amir tidak menghadiri majlis tayangan perdana bersama media baru-baru ini. Ditanya tentang pandangan tunangnya mengenai wataknya di dalam filem ini, Diana Amir berkata:-

Alhamdulilah, tunang saya memang sangat memahami dan dia seorang yang berfikiran ke hadapan dan kerana itu jugalah dia sendiri tidak pernah mempersoalkan mengenai lakonan saya sebelum berhijrah. Dia hanya tegur apa jua tindakkan atau perlakuan saya sekarang. Dia akan memberitahu apa yang patut saya buat dan apa yang tidak. Perkara yang lalu tidak pernah diungkitnya lagi. Saya juga bersyukur kerana ramai pihak yang memahami dan memberi semangat kepada saya. Terutama sekali David Teo dan Farid Kamil yang sagat memahami situasi saya dan saya sangat berterima kasih kepada mereka

PE3 merupakan filem terakhir sebelum penghijrahan Diana Amir. Jadi sudah tentu Diana Amir mampu menarik nafas lega sekarang. Apa pun Abang Nara nak ucapkan tahniah kepada tunang Diana Amir, Farid Kamil dan David Teo kerana begitu memahami gelodak di dalam hati Diana Amir. Anda bertiga memang sangat tinggi nilai toleransinya. Tahniah.

kulit cantik

P.S: Inginkan kulit yang cantik berseri? Cubalah kombo vitamin C dan collagen catalyst daripada Cantik BeautifulNara. Abang Nara pun dah pakai. Memang kesannya sangat awesome. Like Facebook Cantik.BeautifulNara untuk info atau email ke lorongsetia8 [at] gmail.com

Baca Yang Ini Pulak:-


Tiada ulasan:

Catat Ulasan