Nuffnang

Selasa, 6 November 2012

Fina af - Google Blog Search

Fina af - Google Blog Search


Gossip <b>Fina</b> Mengatakan Azri dan Lena <b>AF</b> 9 Berkelakuan Tidak <b>...</b>

Posted: 06 Jul 2011 09:54 AM PDT

Boleh tahan juga gossip yang Fina AF9 cetuskan ni, namun persoalannya ada sesuatu yang tersembunyi kerana "Statement" yang berbeza daripada Fina..namun anda baca dan nilai lah sendiri.



STATEMENT SEBELUM PANAS :

Hip: Apakah benar Fina ternampak sesuatu seperti yang dinyatakan dalam beberapa gosip yang sama sebelum ini?

Fina: Fina memang ada ternampak kejadian itu. Itupun secara tidak sengaja. Tapi ia tidaklah seperti yang dinyatakan dalam gosip ini. Cuma pada Fina, apa yang berlaku waktu itu memang tidak manis. Bagaimanapun, Fina simpan saja dalam hati dan tidak membocorkan pada sesiapa kecuali kakak Fina, Aida. Cuma pelik, tiba-tiba pihak produksi telefon Fina marah-marah dan bertanya kenapa Fina merahsiakan perkara ini daripada pengetahuan mereka. Bukan Fina mahu merahsiakan tetapi tidak mahu terbabit dalam perkara ini dan tak mahu persahabatan kami keruh jika perkara ini tersebar. Dalam pada berahsia itu tiba-tiba terbongkar juga, tapi versi cerita berbeza dan kebanyakannya menyalahkan Fina kerana menjadi puncanya.


STATEMENT SELEPAS PANAS :

"Saya tidak mengerti kenapa saya telah dituduh menaburkan fitnah terhadap kedua-dua individu berkenaan, sedangkan banyak lagi perkara penting yang perlu saya tumpukan. Maksud saya, sebagai orang baru dalam industri ini, terus terang saya lebih suka fokus terhadap kerjaya daripada melayan cerita-cerita yang tidak berasas seperti ini.

"Walau bagaimanapun, andai kata mereka terus menuduh bahawa saya yang menabur fitnah, itu terpulang kepada masing-masing. Bak kata orang, "we believe what we want to believe", " kata Fina memberikan respon mengenai tuduhan fitnah tersebut.

KOmen ZoOM : Lantak la Fina….tapi kalau betul memang melampaui batas..Apa-apa pun Fina ni kalau dah terkeluar daripada mulut mana boleh jilat balik dik….Apa KOmen anda ?
Suka Gossip Ini ClickLah Like @ Share !!
Follow @zoomartis

Direct Email

Tiada ulasan:

Catat Ulasan