Nuffnang

Rabu, 14 November 2012

Hans Isaac - Google Blog Search

Hans Isaac - Google Blog Search


<b>Hans Isaac</b> Nafi Bercinta Dengan Neelofa - Gua.com.my

Posted: 15 Oct 2012 11:05 PM PDT

Aktor serta penerbit popular Hans Isaac menafikan beliau dan aktres jelita Neelofa sedang bercinta, sekaligus menepis dakwaan sebuah portal yang menulis kononnya beliau mempunyai hubungan yang serius dengan pengacara Nona itu.

Walau bagaimanapun, pemilik nama Gerald Hans Isaac ini mengakui masih di peringkat berkawan dengan pelakon filem Azura 2012 itu dan memberitahu tidak melihat hubungan yang terjalin ini akan sampai ke tahap yang lebih serius buat masa ini.

"Sejak dulu sampai sekarang saya sudah tegaskan yang saya dan Neelofa hanya berkawan. Sejauh mana perkenalan kami, itu adalah hal peribadi kami dan saya tidak selesa untuk menyentuh mengenai hal ini melainkan hal kerjaya saya kepada umum.

"Jika benar saya bercinta, saya akan maklumkan kepada semua dan tidak perlu untuk keluar sebarang gosip yang tidak benar," ujar pemuda berusia 41 tahun ini mengulas mengenai isu yang timbul.

GUA cuba menghubungi Neelofa bagi mendapatkan reaksi beliau mengenai hal ini namun telefon bimbitnya tidak dapat dihubungi.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan