Nuffnang

Sabtu, 1 Disember 2012

Fina af - Google Blog Search

Fina af - Google Blog Search


BLOG-BLOG HIBURAN: <b>Fina af</b> - Google Blog Search

Posted: 04 Nov 2012 01:09 AM PDT


Gossip <b>Fina</b> Mengatakan Azri dan Lena <b>AF</b> 9 Berkelakuan Tidak <b>...</b>

Posted: 06 Jul 2011 09:54 AM PDT

Boleh tahan juga gossip yang Fina AF9 cetuskan ni, namun persoalannya ada sesuatu yang tersembunyi kerana "Statement" yang berbeza daripada Fina..namun anda baca dan nilai lah sendiri.



STATEMENT SEBELUM PANAS :

Hip: Apakah benar Fina ternampak sesuatu seperti yang dinyatakan dalam beberapa gosip yang sama sebelum ini?

Fina: Fina memang ada ternampak kejadian itu. Itupun secara tidak sengaja. Tapi ia tidaklah seperti yang dinyatakan dalam gosip ini. Cuma pada Fina, apa yang berlaku waktu itu memang tidak manis. Bagaimanapun, Fina simpan saja dalam hati dan tidak membocorkan pada sesiapa kecuali kakak Fina, Aida. Cuma pelik, tiba-tiba pihak produksi telefon Fina marah-marah dan bertanya kenapa Fina merahsiakan perkara ini daripada pengetahuan mereka. Bukan Fina mahu merahsiakan tetapi tidak mahu terbabit dalam perkara ini dan tak mahu persahabatan kami keruh jika perkara ini tersebar. Dalam pada berahsia itu tiba-tiba terbongkar juga, tapi versi cerita berbeza dan kebanyakannya menyalahkan Fina kerana menjadi puncanya.


STATEMENT SELEPAS PANAS :

"Saya tidak mengerti kenapa saya telah dituduh menaburkan fitnah terhadap kedua-dua individu berkenaan, sedangkan banyak lagi perkara penting yang perlu saya tumpukan. Maksud saya, sebagai orang baru dalam industri ini, terus terang saya lebih suka fokus terhadap kerjaya daripada melayan cerita-cerita yang tidak berasas seperti ini.

"Walau bagaimanapun, andai kata mereka terus menuduh bahawa saya yang menabur fitnah, itu terpulang kepada masing-masing. Bak kata orang, "we believe what we want to believe", " kata Fina memberikan respon mengenai tuduhan fitnah tersebut.

KOmen ZoOM : Lantak la Fina….tapi kalau betul memang melampaui batas..Apa-apa pun Fina ni kalau dah terkeluar daripada mulut mana boleh jilat balik dik….Apa KOmen anda ?
Suka Gossip Ini ClickLah Like @ Share !!
Follow @zoomartis

Direct Email

BLOG-BLOG HIBURAN: <b>Fina af</b> - Google Blog Search

Posted: 02 Oct 2012 01:17 AM PDT


BLOG-BLOG HIBURAN: <b>Fina af</b> - Google Blog Search

Posted: 01 Oct 2012 01:25 AM PDT


BLOG-BLOG HIBURAN: <b>Fina af</b> - Google Blog Search

Posted: 29 Sep 2012 01:37 AM PDT


BLOG-BLOG HIBURAN: <b>Fina af</b> - Google Blog Search

Posted: 28 Sep 2012 01:20 AM PDT


<b>Fina</b> dan Lena <b>AF9</b> Bergaduh | <b>Fina</b> buat fitnah terhadap Azri <b>...</b>

Posted: 08 Jul 2011 02:53 AM PDT

Selepas keluar gosip Azri dan Lena AF9 bermesra di Hotel Bali, ramai yang menuding jari ke arah Fina yang dikatakan sengaja membuat fitnah terhadap pasangan Azri dan Lena. apa kata Fina bila dikatakan menjadi dalang yang menaburkan fitnah ke atas rakannya sendiri dalam program realiti AF9?
teruskan membaca apa kata Fina sendiri bila dituduh membuat fitnah...

Benarkah hubungan Fina dan Lena renggang selepas gosip ini keluar?
 "Tak dinafikan hubungan saya dan dia bukanlah terlalu rapat, malah semenjak di dalam akademi lagi kami tidak terlalu mesra bersama. Selepas keluar AF, saya langsung tiada menghubungi dia melainkan kami ada fotografi bersama.
"Tapi saya tidak ada masalah untuk bekerja dengannya kerana saya tahu antara kami, perlu ada sikap profesionalisme. Cuma jika dia tidak menegur saya, lebih baik saya buat tak tahu saja.
"Saya agak kecewa bila dalam satu kenyataan Lena dan Azri, mereka berkata ada bersemuka dengan saya untuk bertanya hal ini. Sebenarnya, kedua -dua mereka tidak pernah berbincang dengan saya, tetapi tiba-tiba saya dipersalahkan."


Benarkah Fina yang buat cerita tentang Lena dan Azri di Bali tempoh hari?
"Sewaktu kejadian itu, bukan saya seorang sahaja yang nampak, malah ada juga beberapa pihak produksi yang nampak. Saya tidak ada bercerita pada sesiapa, kerana untuk apa saya bercerita, ia tiada kaitan dengan diri saya.
"Daripada saya cerita mengenai diri mereka, lebih baik saya cerita tentang diri saya pada semua orang. Saya tak tahu bagaimana nak cakap, dan saya terkilan dengan perkara ini, mengapa saya tiba-tiba dipersalahkan sedangkan perkara itu bukannya datang daripada saya sendiri."
Fina juga dikatakan berlagak Diva  
dalam satu fotografi bersama sebuah akhbar sewaktu di dalam AF?
, , ,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan