Nuffnang

Sabtu, 16 Mac 2013

Aqasha - Google Blog Search

Aqasha - Google Blog Search


Sein, Zain & <b>Aqasha</b> Tubuh Syarikat Produksi | MyNewsHub

Posted: 11 Mar 2013 01:43 AM PDT


KUALA LUMPUR – Tiga sahabat baik Zain, Sein dan Aqasha telah menubuhkan sebuah syarikat produksi yang diberi nama Camworks Sdn Bhd.

Dengan penubuhan syarikat produksi ini, mereka berhasrat menghasilkan karya tempatan yang lebih bermutu.

Memiliki kepakaran tersendiri membuatkan Zain, Sein dan Aqasha bergabung untuk berkongsi pengetahuan masing-masing.

Selain studio, Camworks Sdn Bhd juga memiliki kemudahan untuk menerbitkan drama tv dan filem cereka.

Selain Zain, Sein dan Aqasha, syarikat itu turut diusahakan oleh tiga rakan niaga.

Syarikat produksi itu ditubuhkan tahun lalu, ia menawarkan khidmat penerbitan, pengarahan dan penataan bunyi.

Filem sulung arahan Sein, "Langgar" yang telah menjalani penggambaran dua tahun lalu bakal ditayangkan April ini.

Filem itu telah diterbitkan oleh Tayangan Unggul itu dibintangi Adi Putra, Hans Isaac, Namron, Khir Rahman dan Natasha Hudson. - Astro Awani

Iklan Teks:

Artikel Berkaitan:

PERINGATAN: Mynewshub tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Petua Menjaga Kecantikan Daripada <b>Aqasha</b> | MyNewsHub

Posted: 15 Dec 2012 01:45 AM PST


Bagi mereka yang meminati pelakon dan penyanyi, Aqasha anda mesti tertanya-tanya bagaimana lelaki ini menjaga penampilan.

Ini kerana Aqasha atau nama sebenarnya Firdee Aqasha Rosli jarang tampil dengan keadaan yang selekeh.

Menerusi sebuah blog, Aqasha ada berkongasi petua atau tips khas untuk peminatnya.

Mana tahu ia berguna kepada anda.

JAGA SUARA

Sebelum memulakan persembahan , Aqasha akan meminum banyak air suam . Tujuannya untuk elak tekak kering malah elok untuk jaga suara . Beliau membaca kalimah bismillah 21 kali untuk hilangkan darah gemuruh .

JAGA RAMBUT

Beliau menyampu rambutnya setiap hari sebb rambutnya mudah berkelimumur . Beliau menggunakan limau nipis , kasturi atau purut pada kulit kepalanya . Biarkan seketika dan kemudian bilas .

JAGA WAJAH

Kalau penat sangat , kulit wajah mudah tumbuhi jerawat . Dia mencuci mukanya sebelum tidur kerana wajahnya jenis berminyak .

JAGA KUKU

Dia tak akan membenarkan kukunya panjang kerana mudah melukakan kulit . Jadi , setiap kali potong kuku dia akan meratakannya supaya tak ada kulit kuku yang timbul dan boleh melukakan .

JAGA PERUT

Dalam seminggu , dia akan ke jim 3 kali . Dia juga akan melakukan sit – up bagi memastikan perutnya tidak buncit . Dia pastikan yang dia tidak ambil makan malam .

BERDIET CARA AQASHA

Jangan lupakan sarapan pagi kerana ia amat penting untuk beri tenaga pada permulaan hari . Pada waktu tengahari , dia akan ambil makanan berat seperti nasi dan lauk pauk . Pada makan malam lak , dia hanya ambil sup / burger sebagai pengalas perut .

Jangan lupakan senaman . Aqasha akan lakukan 2 set senaman setiap hari merangkumi bahagian perut dan membentuk tubuhnya agar kelihatan tegap .

Sumber: harumanvee.blogspot.com

Iklan Teks:

Artikel Berkaitan:

PERINGATAN: Mynewshub tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Hot ! <b>Aqasha</b> pulak tayang badan sampai nampak pusat - Generasi <b>...</b>

Posted: 04 Feb 2013 10:31 AM PST

Selepas Remy Ishak , kini dah jadi satu trend la pulak artis lelaki Melayu pakat dok tayang body muscle mereka di Instagram sendiri .Terbaru pelakon Aqasha pulak mempamer tubuh sasanya hingga nampak pusat untuk tatapan peminat .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan