Nuffnang

Selasa, 16 April 2013

Arja Lee - Google Blog Search

Arja Lee - Google Blog Search


BLOG-BLOG HIBURAN: <b>Arja Lee</b> - Google Blog Search

Posted: 04 Feb 2013 10:30 AM PST


<b>Arja Lee</b> mahu jadi penyanyi

Posted: 16 Dec 2012 06:00 PM PST

[unable to retrieve full-text content]"Untuk lagu itu pun saya sudah melakukan yang terbaik dengan rencah bukan melakukan apa yang kita sendiri suka, tetapi apa yang orang mahu," kata Arja Lee. Bidang nyanyian bukan asing buat Arjee Lee kerana ...

BLOG-BLOG HIBURAN: <b>Arja Lee</b> - Google Blog Search

Posted: 14 Dec 2012 10:02 AM PST


TAHNIAH, AZMEER DAN <b>ARJA LEE</b> TERIMA IJAZAH SARJANA <b>...</b>

Posted: 21 Sep 2012 11:00 PM PDT

Tahniah, Azmeer dan Arja Lee Terima Ijazah Sarjana Muda USM | Tahniah diucapkan kepada komposer terkenal Azmeer dan pelakon Arja Lee apabila mereka akhirnya menerima segulung ijazah dari Universiti Sains Malaysia (USM).

Azmeer atau nama sebenarnya Mohd Azhar Abu Bakar, 46, yang menerima Ijazah Sarjana Muda Seni Muzik manakala pelakon Arja Lee atau Azharudin Ramli, 29 menerima ijazah dalam bidang Sarjana Muda Seni Halus (Lakonan dan Pengarahan) dalam Majlis Konvokesyen ke-46 USM pada Jumaat lepas.

Azmeer yang ditemani isteri Azira Azid dan dua anak perempuan mereka, Afrisya Adlina dan Alani Marrisya, mengucapkan terima kasih kepada USM kerana memberi peluang kepadanya untuk menyambung pelajaran dan beliau merancang untuk menyambung pelajaran sehingga peringkat doktor falsasah (PhD).

Arja pula berkata, ijazah itu merupakan hadiah paling bermakna kepadanya dan keluarga. Katanya selepas ini dia akan menumpukan kerjayanya dalam bidang lakonan sebelum merancang untuk meneruskan pengajian di peringkat Sarjana.

Naib Canselor Universiti Sains Malaysia (USM) Prof Datuk Dr Omar Osman (tengah) mengucapkan tahniah kepada pelakon Arja Lee (kiri) dan komposer Azmeer selepas majlis konvokesyen USM ke-46 di sini, pada Jumaat. Mereka merupakan antara 534 orang penerima ijazah pada upacara konvokesyen USM.

Program Pengajian Warga Budaya yang diperkenalkan tiga tahun lalu adalah program khas untuk golongan artis menyambung pelajaran ke peringkat lebih tinggi. USM berharap usaha ini sedikit sebanyak akan memberikan impak positif kepada industri hiburan negara. (Sumber mStar Online)

CARIAN BERKAITAN

  • azmeer kemalangan (16)
  • hadiah konvokesyen untuk perempuan (15)
  • hadiah konvokesyen untuk lelaki (13)
  • hadiah konvo untuk lelaki (6)
  • gambar orang dapat ijazah (6)

Tags: , , , , ,

Category: HIBURAN

Tiada ulasan:

Catat Ulasan