Nuffnang

Selasa, 16 April 2013

Rita Rudaini - Google Blog Search

Rita Rudaini - Google Blog Search


<b>Rita Rudaini</b> Ada Alasan Sendiri Enggan Ikut Arahan Suami |

Posted: 28 Mar 2013 05:33 PM PDT


Apa khabar anda di hari Jumaat yang indah ini? Izinkan Abang Nara berkongsi sebuah lagi cerita mengenai kemelut rumah tangga Rita Rudaini dan Aidil Zafuan. Menerusi portal Murai, Rita menerangkan yang dia ada alasan tersendiri mengapa tidak lagi mahu mengikut arahan suaminya.

rita rudaini

Walaupun ramai yang berpendapat Rita harus mengikut segala arah suaminya yang selagi mereka berdua masih bergelar suami isteri, Rita menjelaskan apa yang dilakukan adalah demi anak-anaknya. Kata Rita:-

Sekarang ini, Rita ada sebab untuk tidak ikut cakap Aidil. Kalau dia sudah tidak bertanggungjawab lagi, buat apa Rita nak tunduk dengan perintah dia. Dalam undang-undang pun ada menyebut, seorang isteri boleh tidak ikut cakap semua kalau suami itu bermasalah. Orang boleh senang-senang tuduh saya macam-macam. Saya sudah ditinggalkan dia selama setahun. Duit juga bukannya boleh jatuh ke riba dengan mudah. Saya buat sekarang demi anak-anak

rita rudainiMalah Rita juga memberitahu yang dia sangat sedih dan terkilan dengan apa yang terjadi sekarang ini. Kata Rita lagi:-

Sebelum ini, Rita tidak pernah mengeluh selepas Aidil meminta Rita untuk tidak berlakon dengan pelakon tersebut. Rita hanya ikut permintaan dia sebab sebagai isteri Rita perlu turutinya. Pun begitu, sekarang ini Rita rasa sangat terkilan. Pada waktu bersama, Rita telah meletakkan perkara yang paling Rita sayang iaitu berlakon di tangga yang ketiga semata-mata kerana perkahwinan. Bagaimanapun, perkara yang Rita korbankan selama ini telah dipersiakan. Rita rasa sedih sangat dan dissapointed

ritaAbang Nara kasihan juga sebenarnya pada si Rita ini. Mesti penat menjalankan tanggungjawab sebagai seorang ibu dan ayah. Nak cari duit besarkan anak-anak bukan satu perkara mudah. Semoga Rita tabah dan dimurahkan lagi rezeki demi anak-anak yang tercinta.

P.S: 7 lif yang paling menarik di dunia

Baca Yang Ini Pulak:-


<b>Rita Rudaini</b> & Fauziah Latiff Hiasi Muka Depan Nona, Mac 2013 <b>...</b>

Posted: 20 Feb 2013 09:29 PM PST

221927_10151313622574724_1864462293_n

Bagi edisi Mac 2013, pihak majalah NONA bakal menampilkan satu kelainan, di mana pihak karangkaraf telah memilih dua pelakon jelita iaitu Rita Rudaini dan Fauziah Latiff sebagai penghias muka depan majalah mereka, manakala untuk penghias muka belakang majalah pihak NONA telah menampilkan pasangan artis Bollywood terkenal, iaitu Datuk Shah Rukh Khan dan Datin Gauri.

Menerusi foto yang dipaparkan, Rita Rudaini dan Fauziah Latiff kelihatan sungguh anggun dengan busana rona hijau turquoise, manakala pasangan Datuk Shah Rukh Khan dan Datin Gauri juga tidak kurang hebatnya apabila kedua-duanya kelihatan sungguh bergaya dengan salinan pakaian yang sedikit formal dan sofistikated.

Terdapat pelbagai isu menarik yang bakal dibincang untuk edisi bulan Mac kali ini, antaranya adalah ketahui siapakan antara 20 wanita terkaya di dunia, apakah cerita disebalik kehidupan berkeluarga Datuk Shah Rukh Khan bersama Datin Gauri, serta ketahui aura glam dua selebriti popular, Rita Rudaini dan Fauziah Latiff.

Bagi ketahui lebih lanjut, jangan lupa untuk dapatkan majalah NONA di pasaran!

Di sini kami tampilkan sedikit video sewaktu berlangsungnya sesi fotografi Rita Rudaini & Fauziah Latiff.

Kredit Video : Facebook NONA

Tags: ,

Aidil Zafuan Bakal Lafaz Cerai <b>Rita Rudaini</b> 25 Februari Ini <b>...</b>

Posted: 17 Feb 2013 06:56 AM PST

Pada 25 Februari ini, Aidil Zafuan di'laporkan ada memfailkan permohonan cerai yang di'jangka bakal menjadi hari yang penting buat beliau & isterinya ketika ini, Rita Rudaini.

Memetik laporan Berita Harian, Rita Rudaini berkata yang beliau sendiri tidak pasti sama ada Aidil Zafuan akan melafazkan talak atau menarik balik permohonan cerai seperti sebelum ini.

"Namun, Aidil (Zafuan) sengaja pilih tarikh ulangtahun perkahwinan kami yang kelima untuk kes permohonan cerai ini. Mungkin dia nak ceraikan saya sebab nak kahwin dengan Zarema," ujar Rita Rudaini.

Aktress ini mendakwa telah menerima e-mail daripada seseorang yang mendakwa Aidil Zafuan kini sedang hangat menjalinkan hubungan cinta dengan seorang gadis bernama Zarema Zainal.

Menurut e-mail tersebut, Aidil Zafuan & Zarema Zainal telah merancang untuk berkahwin pada Julai 2013 selepas menceraikan Rita Rudaini.

"Sebenarnya, saya dah tahu perkara ini sejak Aidil bermain dengan ATM lagi. Seperkara lagi, saya dah lama pasrah sejak Aidil keluar dari rumah. Apa saja keputusan Aidil selepas ini, saya sudah lama pasrah"

Tiada ulasan:

Catat Ulasan