Nuffnang

Isnin, 1 Julai 2013

Nubhan - Google Blog Search

Nubhan - Google Blog Search


Bercuti bersama di Pulau Perhentian, Siti Nordiana dan <b>Nubhan</b> <b>...</b>

Posted: 27 Jun 2013 06:18 AM PDT

Siti Nordiana dan Nubhan bercinta - Satu gosip terkini yang pasti mengejutkan industri hiburan tempatan ialah penyanyi terkenal Siti Nordiana yang dikatakan bercinta dengan bekas peserta Akademi Fantasia Musim 6 (AF6), Nubhan.
Menurut portal Murai Batu, Siti Nordiana dan Nubhan dikhabarkan telah pergi bercuti bersama di Pulau Perhentian, Terengganu sekitar pertengahan Jun. Adakah ini menggambarkan mereka berdua sedang serius dalam hubungan cinta? Kalau tidak, takkan perlu bercuti nun jauh di Pantai Timur, Semenanjung Malaysia?
Apapun, pemergian Siti Nordiana dan Nubhan untuk bercuti ke pulau berkenaan sebenarnya ditemani oleh beberapa rakan lain. Yang peliknya, hanya mereka berdua yang berstatus selebriti manakala rakan yang lain ala-ala biasa.
Bagi admin, no problem kalau Siti Nordiana dan Nubhan serius bercinta kerana kedua-duanya masih solo dan belum berpunya. Lagi pun, Siti Nordiana hanya dua tahun lebih tua berbanding Nubhan. Memang serasi sangat.

Hanya Cuti Bersama, Siti Nordiana Nafi Bercinta Dengan <b>Nubhan</b>

Posted: 28 Jun 2013 05:00 AM PDT

berita | Tempatan

Teks oleh Syafiqah Jalal

KUALA LUMPUR, 28 JUN 2013: Penyanyi, Siti Nordiana menafikan yang dia ada menjalinkan hubungan cinta dengan penyanyi, Nubhan, sebaliknya mengakui hubungan mereka tidak lebih daripada seorang rakan baik.

Siti Nordiana berkata dia tidak terkejut dengan gosip yang mengatakan mereka bercinta kerana mereka sebelum ini sering dilihat bersama lebih-lebih lagi selepas baru sahaja pulang daripada bercuti ke Pulau Perhentian, Terengganu.

"Nubhan adalah kawan baik saya dan kami sudah berkawan rapat sejak lebih setahun yang lalu. Saya selesa berkawan dengannya dan saya tidak terfikir pula mengenai hubungan yang lebih daripada itu iaitu bercinta

"Mengenai percutian di Pulau Perhentian itu, kami membuat keputusan bercuti ke sana selepas dia mengadu terlalu stress dengan kerjanya, apatah lagi dia baru saja selesai menjalani penggambaran drama.

"Jadi kami dan rakan-rakan yang lain dalam 8 orang kesemuanya termasuk pembantu peribadi saya, jurusolek saya, housemate saya beserta dia terus bercadang untuk ke sana (Pulau Perhentian) pada 18 Jun lalu.

"Kami ke sana 3 hari 2 malam dan ingin saya tegaskan sekali lagi bukan berdua sebaliknya bersama rakan-rakan yang lain," katanya kepada murai.com.my ketika dihubungi.

Siti Nordiana diminta mengulas mengenai gosip yang dinyatakan oleh Murai Batu bahawa kononnya mereka telah bercuti bersama di Pulau Perhentian dan ada kemungkian bahawa mereka kini sedang menjalinkan hubungan cinta.

Penyanyi lagi Guraun Berkasih yang menjadi ibu tunggal kepada Muhammad Rayyan Nakhaie, 5, sejak empat tahun lalu berkata, sehingga kini dia masih belum mempunyai teman istimewa dan belum terfikir untuk berkahwin lagi.

"Tipulah kalau saya tidak pernah terfikir untuk berkahwin lagi, Cuma saya belun berjumpa dengan seseorang yang boleh membuka pintu hati saya untuk berkahwin. Saya ada berkawan dengan teman lelaki tetapi ianya hanya kawan sahaja dan belum ada lagi yang istimewa kepada saya.

"Saya tidak terburu-buru tetapi saya berusaha untuk mencari jodoh yang baik. Apa yang penting, saya mencari lelaki yang beriman yang boleh membimbing saya," luahnya lagi.

Siti Nordiana sebelum ini pernah berkahwin dengan pelakon arwah Faizal Yusof.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan