Nuffnang

Rabu, 24 Julai 2013

Zizan Razak - Google Blog Search

Zizan Razak - Google Blog Search


Infiniti Cinta - <b>Zizan Razak</b> feat. Kaka Azraff #Lirik @lagubestbest

Posted: 22 Jun 2013 06:52 AM PDT

Tajuk Lagu/ Song Title: Infiniti Cinta
Artis/ Artist: Zizan Razak feat. Kaka Azraff
Album/ Info: Single 2013 / Lirik Zizan Razak & Aris. Komposer Audi Mok & Omar K. / Ⓟ Astro

Video Muzik/ Music Video: Infiniti Cinta - Zizan Razak feat. Kaka Azraff 
Youtube (Infiniti Cinta starts at 3:00)

Lirik Lagu/ Lyrics: Infiniti Cinta - Zizan Razak feat. Kaka Azraff 
Bermula bertemu gadis berkaca mata
Anggun ayu cantik paras rupa jelita
Tinggi 5 3 laksana primadona
Terigau mimpi -- khayal atas sana
Pernahkan terdengar tiada --
Itu -- ku dulu -- kasih lamaku
Seribu menggadai kau satu sumpah setia
...

Chorus:
Ucapkanlah kata-katamu dengan gurau sendamu
(Ku cuba menahan ketawa ku)
Jelaskanlah apa kau mahu
Kan ku sedia menunggu
(apa yang ku rasa kau dah tahu)
Takkan ada lagi cinta yang setara
Kau dan aku (takkan ada lagi).. kau dan aku

Apakah seorang raja tanpa permaisuri jelita di sisinya
Wowow..
Diri aku bisa jadi ratu kamu
(dan memang aku ratu kamu)
Oh andainya kau mahu cintakan ku

Cinta bukan saja bukti
Ku uftikan cinta infiniti
Janji tak ditinggalkan tetapi ditepati
Kau istimewa tiada metafora setara
Tiada metafora kerna kau tidak tertara sey
(Tiada metafora kerna kau tidak tertara sey)

[Ulang Chorus]

Satu satu aku mahu kamu
Dua dua hanya kita berdua
Tiga tiga bersama sama selamanya
(come on --)
Satu satu aku mahu kamu
Dua dua hanya kita berdua
Tiga tiga bersama sama selamanya
(yeah kaka sey)
Takkan ada lagi cinta yang setara
Kau dan aku.. kau dan aku

Ringback Tone: Infiniti Cinta - Kaka Azraff feat. Zizan Razak
Maxis - Dail *131*319574# dan tekan CALL
Digi - Taip CT 0406818 dan hantar ke 2000
Umobile - Taip CT 475827 dan hantar ke 28118

Tiada ulasan:

Catat Ulasan