Nuffnang

Selasa, 10 September 2013

Awan Band - Google Blog Search

Awan Band - Google Blog Search


Lirik & Music Video @LaguBestBest: Malam Bulan Di Pagar Bintang <b>...</b>

Posted: 27 Mar 2013 08:48 AM PDT

Tajuk Lagu/ Song Title: Malam Bulan Di Pagar Bintang
Artis/ Artist: Awan Band
Album/ Info: Cover lagu P. Ramlee dengan muzik neo-rock serba baru oleh Awan Band

Video Muzik/ Music Video: Malam Bulan Di Pagar Bintang - Awan Band
Youtube

Lirik Lagu/ Lyrics: Malam Bulan Di Pagar Bintang - Awan Band
Malam bulan dipagar bintang
Makin indah jika dipandang
Bagai gadis beri senyuman
Pada bujang idaman

Duhai kasih ingin dimanja
Dengan cumbuan mesra
Untuk pelipur lara
Penawar dik asmara

Mmm.. mmm...
Mmm.. mmm...

Malam bulan dipagar bintang
Tambah seri cuaca malam
Murni sungguh ciptaan Tuhan
Bulan bintang lampu alam

Andai kata bintang menyepi
Bulan tidak berseri
Malam menjadi sunyi
Tidak berseri lagi

<b>AwanBand</b> – Oh My Love | Oh My Chords

Posted: 09 Mar 2013 03:51 AM PST


Awanband – Oh My Love Chord

Intro: Cm A Dm A Dm A Dm A

Dm C Dm
Saat ini aku hidup sendiri
C
Tanpa mu disamping ku
Dm Cm Dm
Aku ingin berlari mengejar mu
Cm
Namun ku tak mampu
E Am
Oh ku tak mampu

Dm C Dm
Saat itu cuma ada diri mu
C
Di samping ku selalu
Dm C Dm
Detik itu lalu meninggalkan ku
C
Dan tawa mu syahdu
Bm Am
Oh ku rindu

D G
Oh my love don't you know
Don't you know
C F
Betapa aku merindui kamu
Dm
Saat bintang bertaburan
Em Am
Aku lihat tanpa pegang tangan mu

A

D G
Oh my love don't you know
Don't you know
C F
Betapa aku menginginkan kamu
Dm
Saat pintu terbuka
Em
Kamu tak ada untuk diri ku
Am
Untuk diri ku

Dm A Dm Am E

D G
Oh my love don't you know
Don't you know
C F
Betapa aku merindui kamu
Bm
Saat bintang bertaburan
Em Am
Aku lihat tanpa pegang tangan mu
A
Pegang tangan mu

D G
Oh my love don't you know
Don't you know
C F
Betapa aku menginginkan kamu
Dm
Saat pintu terbuka
Em
Kamu tak ada untuk diri ku
Am
Untuk diri ku

Lirik & Music Video @LaguBestBest: Oh My Love - <b>Awan Band</b>

Posted: 15 Jan 2013 01:34 AM PST

Tajuk Lagu/ Song Title: Oh My Love
Artis/ Artist: Awan Band/ Awanband
Album/ Info:  -

Video Muzik/ Music Video: Oh My Love - Awan Band
Youtube

Lirik Lagu/ Lyrics: Oh My Love - Awan Band
Saat ini aku hidup sendiri
Tanpa mu disamping ku
Aku ingin berlari mengejar mu
Namun ku tak mampu
Oh ku tak mampu

Saat itu cuma ada diri mu
Di samping ku selalu
Detik itu lalu meninggalkan ku
Dan tawa mu syahdu
Oh ku rindu

Oh my love don't you know
Don't you know
Betapa aku merindui kamu
Saat bintang bertaburan
Aku lihat tanpa pegang tangan mu

Oh my love don't you know
Don't you know
Betapa aku menginginkan kamu
Saat pintu terbuka
Kamu tak ada untuk diri ku
Untuk diri ku

Oh my love don't you know
Don't you know
Betapa aku merindui kamu
Saat bintang bertaburan
Aku lihat tanpa pegang tangan mu
Pegang tangan mu

Oh my love don't you know
Don't you know
Betapa aku menginginkan kamu
Saat pintu terbuka
Kamu tak ada untuk diri ku
Untuk diri ku

Tiada ulasan:

Catat Ulasan