Nuffnang

Selasa, 10 September 2013

Diana Amir - Google Blog Search

Diana Amir - Google Blog Search


<b>Diana Amir</b> Sahkan Kahwin Tahun Ini - Gossip Artis Malaysia

Posted: 20 Jul 2013 09:42 PM PDT

Pada: Ahad, 21 Julai 2013 Dalam tak disangka Diana Amir akan berkahwin dengan seorang pensyarah yang juga tunanganya, Habib. Maka dengan itu, maka genap la usia pertunangan mereka setahun memasuki Ogos ini.

Bab kahwin ini pula, Diana tidak nafikan mereka berdua sangat sibuk dan kemungkinan merancang akan mendirikan rumahtangga pada hujung tahun ini walaupun persediaan masih lagi 0%.

Menurut sumber Murai itu lagi, Diana juga akui yang Habib kini sibuk menyambung pendidikan tahap Master di USM

"Memang jika hendak diikutkan semasa dalam perbincangan pertunangan kami, kami mahu ikat setahun tetapi nampaknya kami terpaksa tangguhkannya lewat sedikit daripada jangka masa itu.

"Setakat ini kami tiada tarikh lagi. InsyaAllah kalau ada jodoh tak ke mana. Saya pun dah sedia untuk menjadi isteri. Target memang dalam tahun ni. InsyaAllah selepas raya baru kami bincangkan. Tapi soal harinya bila, saya serah pada tunang saya dan keluarganya. Saya hanya tinggal tunggu keputusan dari dia saja ni.

"Yelah, kami masing-masing sibuk dan satu perisapan pun sehingga kini belum disiapkan lagi. Bukan sahaja persiapan, malah kursus kahwin pun kami belum pergi,"-Diana Amir

Tag : , , , ,

Komen yang betul-betul negative/promosi dan seumpamanya akan dibanned terus untuk berkomen di sini. terima kasih

Tiada ulasan:

Catat Ulasan