Nuffnang

Sabtu, 30 November 2013

Faezah Elai - Google Blog Search

Faezah Elai - Google Blog Search


Tiada Istilah Nak Tayang Body – <b>Faezah Elai</b> | - Beautifulnara

Posted: 21 Nov 2013 07:53 PM PST


Ok Abang Nara sebenarnya kagum dengan Faezah Elai yang berjaya menguruskan badannya dengan sangat cepat selepas melahirkan anak baru-baru ini. Ramping macam anak dara. Terkejut jugak Abang Nara melihat kekurusan Faezah Elai menerusi gambar yang dikongsikannya menerusi Instagram. Slim sangat!!!
faezah elai kurus

Kurus kan? Apa agaknya teknik yang digunakan oleh Faezah Elai untuk mendapatkan badang seramping ini? Yang nyata, ada peminat yang mengkritik kononnya Faezah Elai sengaja mahu menayangkan bentuk badannya menerusi gambar yang dikongsikannya. Mungkin ada yang "cemburu" tidak mendapat badan secantik dirinya. Faezah Elai menafikan kritikan tersebut seperti di bawah:-

faezah elai kurus

Ada betulnya juga kata Faezah Elai di atas kan? Namun biasalah manusia mana yang tak cemburu dengan kerampingan badan yang dimiliki oleh Faezah. Abang Nara yang lelaki pun jeles jugak. Diharap Faezah dapat kongsikan rahsianya dengan kita semua.
faezah elai kurus
Apa kata anda? Wajarkah Faezah Elai berkongsi gambar sebegini rupa dengan para peminatnya? Atau ia seharusnya disimpan untuk tatapan suami tercinta sahaja? Kongsikan pendapat anda di ruangan komen.

Baca Yang Ini Pulak:-

Kontroversi <b>Faezah Elai</b> tayang badan langsing di Instagram

Posted: 22 Nov 2013 02:57 AM PST

Kontroversi Faezah Elai tayang badan langsing di Instagram - Beberapa hari lalu, aktres jelita Faezah Elai telah memuatnaik beberapa keping gambar dirinya yang cukup seksi dan menggiurkan di laman Instagram dengan hanya memakai baju dan seluar jeans ketat.

Jom daftar percuma di SMART POINTS untuk kumpul points anda dan TEBUS dengan barangan Laptop, Camera, Smart Phone, LCD dan banyak lagi.


Susulan itu, segelintir peminat yang berfikiran sempit menuduh Faezah sebagai sengaja menayangkan kecantikan dan kelangsingan badannya kepada orang ramai sejak bersalin pada Februari lalu.
Merasakan kritikan yang dilemparkan peminat tidak berasas dan cuba menjatuhkan popularitinya, Faezah segera memberikan jawapan balas berbunyi seperti di bawah.
Sebenarnya, admin sendiri amat terkejut dengan bentuk badan terkini pelakon itu malah tidak menyangka lebih slim dan langsing berbanding sebelum berkahwin. Memang bertuah sungguh suaminya dan pasti ramai jejaka di luar sana akan cemburu tidak tentu arah. Ehehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan