Nuffnang

Jumaat, 1 November 2013

Juliana Evans - Google Blog Search

Juliana Evans - Google Blog Search


Foto : <b>Juliana Evans</b> Pilih Catwoman Untuk Halloween | Portal <b>...</b>

Posted: 01 Nov 2013 01:13 AM PDT

Foto : Juliana Evans Pilih Catwoman Untuk Halloween

Bagi mereka yang berada di negara barat, pastinya Halloween menjadi salah satu acara yang amat di nanti-nantikan bukan? Terutama sekali kanak-kanak.

Maklum sahaja, pada waktu itu, ramai yang akan menggayakan pelbagai kostum menarik dan unik, bersesuaian dengan karakter yang ingin ditonjolkan oleh individu itu sendiri.

Nampaknya, pelakon iaitu Juliana Evans turut tidak ketinggalan untuk menghadiri acara Halloween yang diadakan oleh sahabat-sahabatnya di Michigan, Amerika Syarikat.

Melalui perkongsian foto di laman sosial pelakon tersebut, Juliana Evans atau lebih mesra disapa sebagai Jue dilihat telah menggayakan kostum ala Catwoman. Untuk memberikan karakter yang lebih real, Jue turut membuat lukisan misai di wajahnya.

Foto : Juliana Evans Pilih Catwoman Untuk Halloween

Juliana Evans memakai kostum Catwoman

Amboi, bukan main comel lagi Jue jadi Cat Women. Siap lengkap degan misai dan telinga kucing lagi.

Selain Jue, nampaknya kucing kesayangannya yang digelar sebagai Knala turut dipakaikan kostum Halloween. Menerusi foto yang dikongsikan, Jue telah memakaikan t-shirt bercorak kepala tengkorak di badan kucing tersebut dengan caption berbunyi :

Knala is in the Halloween spirit what about you ???

Apa pun, untuk semua peminat Juliana Evans, di sini OHBULAN! selitkan beberapa foto menarik aktres filem Mael Lambung itu untuk tatapan anda semua.

Kredit Foto : Instagram Juliana Evans

<b>Juliana Evans</b> Kena Culik? | Portal Hiburan OHBULAN!

Posted: 27 Aug 2013 05:00 PM PDT

Juliana Evans Kena Culik?

Melihat tajuk di atas pasti ramai peminat terkejut dan tertanya-tanya betul ke berita tersebut kan?

Sabar dulu, harapnya peminat Juliana Evans tidak mudah melatah atau salah faham, ini hanya sekadar gimik sahaja.

Sebenarnya pada 21 Ogos lalu, pelakon filem Mael Lambong tersebut dilihat sedang berkongsi sekeping foto dilaman Instagramnya dengan caption berbunyi :

Juliana Evans Kena Culik?

Juliana Evans Kena Culik?

Reaksi Juliana sebagai mangsa culik

Menerusi foto yang dipaparkan itu, Juliana dilihat seolah-olah sedang menjadi mangsa culik seorang lelaki tua dan pada masa yang sama, lelaki tersebut turut mengacukan sebilah pisau dileher pelakon wanita tersebut.

Melihat sahaja reaksi comel dan nakal Juliana, ramai peminat memberi respon positif sehingga ada yang sanggup menawarkan diri untuk tolong menyelamatkannya jika perkara tersebut benar-benar berlaku.

Juliana Evans Kena Culik?

Untuk makluman, pada ketika ini Juliana sedang sibuk menyambung pelajarannya di peringkat Ijazah Sarjana Muda dalam bidang perfileman, video dan media di Universiti Western Michigan, Amerika Syarikat.

Bagaimanpun, untuk semua peminat Juliana Evans, jom layan beberapa foto menarik pelakon tersebut sewaktu mengikuti aktiviti perkemahan bersama teman-temannya di North Michigan baru-baru ini.


Kredit Foto : Instagram Juliana Evans

Tiada ulasan:

Catat Ulasan