Nuffnang

Rabu, 6 November 2013

Lisdawati - Google Blog Search

Lisdawati - Google Blog Search


<b>Lisdawati</b> Nekad Bertudung Penuh! - Gossip Artis Malaysia

Posted: 03 Nov 2013 08:30 PM PST

Pada: Isnin, 4 November 2013 Baguslah tekad dan keberanian yang ada, diberitakan yang Lisdawati kini bertudung penuh dan mengakui ianya fasa yang sungguh mencabar.

Menurut portal mStar semalam, Lisdawati tidak berasa takut atau risau jika pintu rezeki lakonannya ditutup gara-gara dia bertudung, kerana dia percaya rezeki datangnya dari Allah SWT.

"Sejak saya berhijab enam bulan lalu tawaran berlakon yang diterima masih banyak dan pihak produksi sedia bertolak-ansur tentang imej terbaharu saya dan akan mengubah suai watak diberikan bersesuaian dengan diri saya.

"Malah saya tidak lihat ada apa-apa diskriminasi terhadap pelakon bertudung dan ini adalah perkara yang sangat positif,

"Tiada istilah untuk buka tudung berlakon kerana jika sudah pakai tidak akan buka balik. Rambut saya tidak akan dilihat oleh sesiapa dalam mana-mana drama.

"Jika ada yang menonton drama saya tidak bertudung itu bererti ia adalah projek sebelum saya berhijab dan rasanya masih ada beberapa drama lakonan saya yang masih belum ditayangkan,

"Jika ia bersesuaian saya akan ambil kerana peranan untuk wanita bertudung agak terhad namun Alhamdulillah rezeki masih ada," jelasnya.

Tag : , , , , ,

Komen yang betul-betul negative/promosi dan seumpamanya akan dibanned terus untuk berkomen di sini. terima kasih

Tiada ulasan:

Catat Ulasan