Nuffnang

Selasa, 17 Disember 2013

Adira af - Google Blog Search

Adira af - Google Blog Search


BLOG-BLOG HIBURAN: <b>Adira af</b> - Google Blog Search

Posted: 13 Dec 2013 07:22 PM PST


BLOG-BLOG HIBURAN: <b>Adira af</b> - Google Blog Search

Posted: 30 Nov 2013 07:18 PM PST


BLOG-BLOG HIBURAN: <b>Adira af</b> - Google Blog Search

Posted: 12 Nov 2013 07:23 PM PST


[GAMBAR] <b>ADIRA AF</b> Kini Lebih Cantik IMEJ BERTUDUNG <b>...</b>

Posted: 18 Oct 2013 01:01 AM PDT

[GAMBAR] ADIRA AF Kini Lebih Cantik IMEJ BERTUDUNG | [EKSKLUSIF] 3 GAMBAR | Adira yang muncul dengan imej bertudung dalam satu program di Wangsa Melawati di sini baru-baru ini menimbulkan tanda tanya peminatnya sama ada itu adalah penampilan terbaharunya atau sekadar sementara. 
Adira atau nama sebenarnya Siti Adira Suhaimi, 22, yang ditanya menjelaskan, penampilan bertudung itu sebenarnya ketika dia menghadiri kelas agama di bawah program Usrah Fitrah.
baca lagi & lagi GAMBAR, klik TAJUK ENTRI ni
Katanya, dia mengikut kelas agama itu selepas dicadangkan oleh rakan artis, Heliza Helmi.

"Sewaktu kami mengadakan persembahan di Perlis baru-baru ini, Heliza ada bercerita dan saya tidak sabar untuk datang ke kelas ini. 
"Alhamdulillah, kawan-kawan yang sudah mengikuti kelas ini banyak membantu. Lagipun adalah menjadi kewajipan setiap insan untuk mendalami ilmu agama," 

Penyanyi yang popular dengan lagu Ombak Rindu bersama Hafiz itu berkata, walaupun dia bertudung ketika menghadiri kelas agama, itu tidak bermakna dia akan terus bertudung. Tambah Adira, untuk tempoh ini dia lebih senang tampil dengan imej sedia ada dan apabila tiba masanya, dia juga akan mengenakan tudung seperti yang dituntut oleh agama Islam. 
"Ya, saya pakai tudung ketika menghadiri kelas agama ini, di luar saya seperti biasa. Insya-Allah, bila sampai masanya saya juga akan bertudung tanpa dipinta oleh sesiapa.

"Sekarang ini saya ingin mendekatkan diri dengan ilmu agama sebagai pelengkap hidup. Di waktu yang sama, saya tetap meneruskan kegiatan dalam bidang seni kerana itu adalah sumber pendapatan saya," katanya yang kini aktif berlakon.

Saya Dan <b>Adira</b> Hanya Sekadar Rakan Sekerja – Hafiz <b>AF</b> |

Posted: 04 Nov 2013 08:12 PM PST


Sekeping gambar memang boleh menimbulkan pelbagai persoalan. Agaknya itu yang bermain di kepala peminat Hafiz dan Adira apabila melihat sekeping gambar mereka berdua yang tampak mesra. Dengan tangan Hafiz di bahu Adira, ramai yang ternyata adakah hubungan cinta mereka telah mekar semula selepas tewas di tengah jalan beberapa tahun yang lalu.

hafiz adira

Kalau Abang Nara posing sebegini dengan awek-awek pun pasti akan menimbulkan perang dunia ketiga dengan isteri tercinta. Hehehe. Namun menurut Hafiz, hubungannya dengan Adira tidak lebih daripada rakan sekerja. Kata Hafiz kepada Mstar Online:-

Itu gambar biasa sahaja. Kami tiada apa-apa hubungan pun, hanya sekadar rakan sekerja. Harap mana-mana pihak tidak salah anggap berdasarkan foto yang dimuat naik itu.

Memanglah dahulu saya dan dia (Adira) bercinta. Tapi itu tiga tahun lepas dan sekarang ini kami hanya kawan. Rasanya tak manis jika kami dikaitkan lagi. Nanti apa pula kata pasangannya yang mungkin terluka dengan gosip sebegini,

hafiz dan adira

Diharap dengan penjelasan ini, semua pihak yang terbabit akan puas hati. Iyerlah, mana tahu Hafiz dah ada awek baru. Kang tak pasal-pasal bergaduh pulak. Adira pun sekarang tengah rapat dengan seseorang. Kang merajuk pulak seseorang itu. Sekarang semua boleh menarik nafas lega dan meneruskan percintaan/persahabatan dengan orang lain seperti biasa. Tak gitu?

Baca Yang Ini Pulak:-

Ramai Peminat Mengecam <b>Adira AF</b> ~ Perihal Negara

Posted: 05 Oct 2013 10:45 PM PDT


Sejak wujudnya media sosial seperti Instagram yang memudahkan lagi masyarakat berkongsi gambar-gambar di sana, kelihatannya semakin ramai selebriti (terutamanya) dikritik dalam menjalani kehidupan seharian. Kalau dulu ramai nak jadi pengkritik Akademi Fantasia, sekarang nie media sosial seperti ini yang menjadi medan untuk para peminat (terutamanya) meluahkan pandangan mereka secara terus kepada para selebriti kesayangan (terutamanya) mereka.

Terbaru, penyanyi cute dan manis, Adira yang pernah menyertai program realiti Akademi Fantasia 8, telah dikritik kerana cara pemakaiannya yang nampak tak berapa manis bagi segelintir peminat. Ada yang menyuarakan pendapat kurang senang dengan cara pemakaian Adira yang nampaknya semakin seksi sejak semakin putih.

Antara komen yang diterima:

BLOG-BLOG HIBURAN: <b>Adira af</b> - Google Blog Search

Posted: 22 Nov 2013 07:14 PM PST


iQuoteDiamonds: Jus Antioxidant - Tips Kecantikan From <b>Adira AF</b>

Posted: 10 Nov 2013 04:56 AM PST


 Assalamualaikum . .

Sekarang ni , SEM 3 Aya berjlan dgn lancar . . Alhamdulillah . . Cuma every week tu , mmg wajib ad mini test Microbiology . . Hmmphh . . Sabor jer laa . .

Aya sebenarnyee mintak jasa baik korang . . ingatlah daku dlm doa kalian ea . .
Heheh , alolo . . korang comel + baik . . Aceceh , membodek sikit !
" Ya Allah , bantulah Nabilatul Nadiah Khairudin agar berjaya dlm hidupnya dan dapat markah tinggi setiap kali test dan exam . Aamiin "
Hehhe . . Arigato sume yg dh doakan Aya . . Harap ikhlas ea !
Berbalik kpd topik hari nii . . Tip kecantikan drpd Adira AF yg Aya dpt tahu . . Saje je nk kongsikan nan sume . . Biar muslimah semua cantik meletup "bang-bang" gitu . . Heheh
Menurutnya , kalau nak muka yg awet , glowing , bibir pinkish gitu and berseri . . Kenalah rajin makan atau minum jus yg ada antioxidant . . Tambahan lagi , antioxidant bnyk lah kebaikannya . . 
Bahan semulajadi and elok untk kesihatan plak tuu . .
Tak perlu nak habis duit beratus tinggi . . 
Antara salah satunya , buat jus buah-buahan yg kaya dgn antioxidant . .
Kalau dh nama jus nii , elok lah buat sendiri kat rumah . . dapat 100% original . . Tk tambah perasa atau gula punn . . Lau kat kedai , tk boleh caya sngt . . hehheh
Alahai , tk susah sngt punn . . Kakak2 , makcik2 , ibu2 sekalian . . 
Resipi yang dikongsikan oleh beliau . . senang je nak buat . . 
Ambil 2 biji buah epal . . Kupas kulitnya  . . 
1 biji dan kupas kulitnya . . Potong dadu . .
Selepas selesai potong dadu buah epal dan peach . . masukkn ke dalam mesin processor . .
Blend dulu , bila dh nmpk separa hancur , massukkn strawberry n blueberry . .
Mixerkan lagi biar sebati . . 
Then , masukkan setengah cawan air suam . . Seeloknya masukkn air suam sbb air sejuk boleh buat perut kita buncit tauu . . hehe . .
Lepas mix tu , masukkan lah dlm gelas and ready to be serve . .
Pati tu , lau korang tapis . . nk makan pun boleh sbb boleh jadi fibre . . So boleh elakkan korang dari kena anticipation . . ( susah buang air besar )
Sebelum Aya terlupa . . buah2 tu . . sila cuci dengan bersih dahulu sebelum potong untk elakkn drpd kena jangkitan bact ok ?
Hah , lau rasa rajin . . buatlah 2 minggu sekali . . InsyaAllah , kesannya dpt dilihat . .
Lau menjadi , inform lah kat Aya yerr . .

Follow Instagram - @iquotediamonds Facebook - iquotediamonds@gmail.com 
Twitter - @NabilatulNadiah 
For any sponsorship , question please email iquotediamonds@gmail.com

Tiada ulasan:

Catat Komen