Nuffnang

Isnin, 27 Januari 2014

Sharnaaz Ahmad - Google Blog Search

Sharnaaz Ahmad - Google Blog Search


Ini Last Warning - <b>Sharnaaz Ahmad</b> | Portal Hiburan OHBULAN!

Posted: 28 Nov 2013 08:47 PM PST

Ini Last Warning   Sharnaaz Ahmad

"Sesiapa yg kaitkan aku dgn Shila atau Johan, aku block dan korang boleh blah.. Harap berita faham, kalau tak faham mai sini gua hammer."

Inilah antara kenyataan yang telah dikeluarkan oleh Sharnaaz Ahmad dilaman Twitter-nya ekoran kontroversi yang melanda Johan As'ari, Lana Nordin dan Shila Amzah.

Kontroversi ini yang kecoh semalam sedikit sebanyak telah membabitkan nama Sharnaaz Ahmad kerana Johan sebelum ini pernah digosipkan bersama Shila.

Dan sebelum itu, Shila pernah dikaitkan bersama Sharnaaz. Nampaknya peminat masih belum boleh melupakan Sharnaaz Ahmad, kan?

Rentetan daripada itu, nama Sharnaaz turut terkena tempias sehingga membuatkan pelakon berbakat ini berang.

Menerusi laman Instagram miliknya, Sharnaaz dilihat memuatnaik sekeping foto yang mengandungi kenyataan berbaur amaran kepada pengguna laman sosial.

Ini Last Warning   Sharnaaz Ahmad

Antara amaran yang dinyatakan oleh Sharnaaz

Pelakon filem Juvana itu turut menegaskan kepada para pengguna Instagram agar memahami situasinya untuk tidak mengaitkan namanya lagi.

Melalui perkongsian foto ini, para pengikut laman sosial aktor tersebut telah memberi beberapa respon positif disamping menyuruh pelakon tersebut untuk menenangkan diri.

Sebagai rujukan, hubungan cinta antara Sharnaaz dan Shila Amzah beberapa bulan lepas terputus ditengah jalan setelah masing-masing mengambil kata sepakat untuk berpisah dengan cara baik.

Jangan Kaitkan Aku Dengan Shila Atau Johan – <b>Sharnaaz Ahmad</b> |

Posted: 28 Nov 2013 11:18 PM PST


Bila ada cerita mengenai Shila Amzah, pasti nama Sharnaaz Ahmad akan terpalit jua. Walaupun sudah lama mereka berdua putus cinta, orang ramai masih tidak mampu untuk membuang perhubungan mereka. Kalau Abang Nara jadi Sharnaaz, panas hati la jugak. Diri sendiri dah move on, tetapi orang lain sibuk nak bertanya-tanya lagi.

sharnaaz

Terbaru apabila Johan As'ari memilih Lana Nordin dan bukannya Shila Amzah, banyak pihak yang "berbaik hati" menyampaikan kisah tersebut kepada Sharnaaz menerusi Twitter. Bengang dengan tindakan pihak tersebut, Sharnaaz mengeluarkan amaran seperti di bawah:-

sharnaaz

Terdahulu menerusi MalaysianDigest, Sharnaaz sempat memberikan nasihat kepada Shila. Kata Sharnaaz:-

Kalau nak kata karma…, saya pernah muat naik ayat di instagram saya dulu, "Karma takes too long, I'd rather just beat the crap out of you now.

Jadi saya tak mahu komen apa-apa. Saya pun tak ambil tahu lagi apa-apa. Entahlah. Saya pun tak tahu nak cakap apa. Jujur, saya tahu fasal berita tu pun dari pengurus saya pagi tadi (semalam).

Dulu, saya pernah cakap pasal batu. Batu yang hitam kalau selalu dicuci lama-lama akan putih. Orang selalu cakap kebenaran tu lama-lama akan keluar juga. Tapi kita boleh ker terima ke kebenaran tu? Hari ni mungkin hari dia (Shila).

Jodoh tu Tuhan yang tentukan. Tapi Kalau kita tak cari, Tuhan takkan hantar dari langit. Jadi kita pun kena lah cari. Mungkin ini usaha dia kot. Tapi nampaknya tak menjadi. Jadi dia cari lah orang lain

sharnaaz

Abang Nara tak berapa faham metafora "batu hitam jadi putih" yang diguna oleh Sharnaaz. Orang seni memang lain macam sikit bahasa mereka. Kepada Shila, ikutilah nasihat Sharnaaz. Dah bukan jodoh anda dengan Johan. Tak perlu rasanya nak luahkan perasaan kecewa, marah dan hampa menerusi laman sosial. Mungkin ada yang lebih baik menanti anda. Tak gitu?

Baca Yang Ini Pulak:-

<b>Sharnaaz Ahmad</b> Bersara Daripada Dunia Hiburan | - Beautifulnara

Posted: 24 Nov 2013 06:30 PM PST


Berita sedih buat peminat dunia hiburan amnya dan peminat pelakon kacak, Sharnaaz Ahmad khususnya. Pelakon yang seringkali dikaitkan dengan kontroversi ini telah mengumumkan persaraannya daripada dunia lakonan tanah air. Drama "Bukan Kerana Aku Tak Cinta" adalah drama terakhir lakonannya.

sharnaaz ahmad bersara

Keputusan mengejut ini diambil oleh Sharnaaz kerana terlalu banyak gosip, kontroversi dan fitnah yang melanda dirinya sepanjang menceburi dunia hiburan. Dengan persaraan ini, Sharnaaz berharap agar hati ibu bapa dan adik beradiknya tidak lagi dilukai. Kata Sharnaaz:-

Saya bukan kecewa, tetapi dengan apa yang berlaku, satu persatu gosip dan kontroversi melanda diri, saya fikir biarlah saya berundur diri. Saya tidak mahu mengguris hati dan perasaan sesiapa lagi. Paling penting, saya tidak terus melukakan hati ibu bapa dan adik beradik, mereka adalah insan yang sentiasa berada di belakang saya ketika susah dan senang.

sharnaaz ahmad bersara

Pasti ada peminat wanita terutamanya yang kecewa dengan keputusan Sharnaaz ini. Namun Abang Nara respek dengan pendirian Sharnaaz yang mementingkan kebahagiaan walaupun rezekinya melimpah ruah di dalam bidang lakonan. Duit banyak tapi hati tak senang apa guna kan? Abang Nara serius terharu mendengar kata-kata Sharnaaz mengenai keputusannya ini:-

Saya akan menyambung semula kerja di bidang hartanah atau industri minyak dan gas yang pernah dilakukan. Saya lakukan ini demi keluarga saya. Hati ibu bapa dan keluarga saya sudah kerap kali terguris dengan cerita yang bukan-bukan, saya tidak mahu terus melukakan hati mereka. Cukuplah…

Saya tidak berdendam dengan sesiapa. Saya tidak pernah membenci mereka, buatlah apa sahaja, terserah! Saya terima dengan hati terbuka. Mungkin pengunduran saya membuatkan mereka lebih senang hati. Saya keluar industri hiburan dengan hati yang rela. Asalkan saya melihat satu wajah gebira. Mungkin setakat ini saja perjuangan saya dalam dunia seni. Allah SWT Maha Kuasa.

sharnaaz ahmad bersara

Kagum Abang Nara dengan keputusan yang diambil oleh Sharnaaz Ahmad lebih-lebih lagi ketika namanya sedang meningkat naik. Bukan senang untuk membuat keputusan sebegini. Namun demi keluarga, ia adalah satu tindakan yang amat berbaloi pada pandangan Abang Nara. Semoga Sharnaaz akan terus maju jaya dalam bidang yang bakal diceburinya kelak. Sama-samalah kita doakan.

bbw

P.S: Segalanya lebih murah dari harga pasaran. Dan yang paling menarik, semuanya ORIGINAL dan BERJENAMA. Semua barangan ada…keperluan rambut, minyak wangi, handbag, alat solek dan segala macam lagilah..BestBuy-World memang BEST lah. Sungguh. Kalau tidak percaya, jom layari sendiri my.bestbuy-world.com dan LIKE Facebook BestBuyWorldMalaysia untuk melihatnya sendiri.

Baca Yang Ini Pulak:-

Tiada ulasan:

Catat Ulasan