Nuffnang

Jumaat, 14 Mac 2014

Liyana Jasmay - Google Blog Search

Liyana Jasmay - Google Blog Search


Foto : <b>Liyana Jasmay</b> Tayang Baby Bump | Portal Hiburan OHBULAN!

Posted: 28 Jan 2014 04:00 PM PST

'+ '

Subject:
Visit this site http://www.ohbulan.com

'+ '

Message:
Hi, this may be intersting you: \"Foto : Liyana Jasmay Tayang Baby Bump\"! This is the link: http://www.ohbulan.com/foto-liyana-jasmay-tayang-baby-bump/

'+ '', buttons: [ jQuery.extend({}, vex.dialog.buttons.YES, { text: 'Send' }), jQuery.extend({}, vex.dialog.buttons.NO, { text: 'Cancel' }) ], callback: function (data) { if (data.emailfrom && typeof(data.emailfrom) != "undefined") { essb_sendmail_ajax(data.emailfrom, data.emailto); } } }); }); }); function essb_sendmail_ajax(emailfrom, emailto) { //alert(emailfrom + "|" + emailto); var get_address = "http://www.ohbulan.com/wp-content/plugins/easy-social-share-buttons/public/essb-mail.php?from="+emailfrom+"&to="+emailto+"&t=Foto+%3A+Liyana+Jasmay+Tayang+Baby+Bump&u=http%3A%2F%2Fwww.ohbulan.com&p=http%3A%2F%2Fwww.ohbulan.com%2Ffoto-liyana-jasmay-tayang-baby-bump%2F"; //alert(get_address); jQuery.getJSON(get_address) .done(function(data){ alert(data.message); }); }

Lensa Insta

Foto : Liyana Jasmay Tayang Baby Bump

Sewaktu Liyana Jasmay ditemui ketika kandungannya berusia empat bulan sekitar November lalu, pelakon kecil molek ini masih lagi kelihatan seperti anak dara kerana susuk tubuhnya yang kurus tidak banyak berubah.

Namun sejak kebelakangan ini, baby bump Liyana sudah mula kelihatan walaupun perutnya masih lagi kecil berbanding ibu mengandung yang lain.

Biarpun tidak ketara, masih ada juga yang perasan dengan beberapa perubahan Liyana seperti pipinya yang semakin tembam dan badan sedikit berisi.

Foto : Liyana Jasmay Tayang Baby Bump

Para peminat Liyana pula menganggap ianya sebagai sesuatu yang baik. Malah kebanyakan mereka turut memuji pelakon itu semakin cantik dan berseri setiap hari.

Dalam masa yang sama, bakal ibu ini juga sudah mula sibuk mencari barang-barang bayi bagi menyambut kelahiran anak sulungnya yang dipanggil Baby S pada bulan Mei akan datang.

Bagi yang merindui kemunculan Liyana Jasmay, jom layan foto-foto terbarunya dengan baby bump yang comel di bawah ini.

Kredit foto: Instagram Liyana Jasmay

Tiada ulasan:

Catat Ulasan