Nuffnang

Rabu, 12 Mac 2014

Mila Jirin - Google Blog Search

Mila Jirin - Google Blog Search


&#39;Kapten Zaharie Seorang Yang Baik Hati&#39;-<b>Mila Jirin</b> | MummyNemo

Posted: 11 Mar 2014 06:56 PM PDT

Mencari Peluang Kerja Dari Rumah
"Peluang Bekerja Di AUSTRALIA Gaji Lumayan"..KLIK SINI..

Penyanyi Mila Jirin yang juga juara Akademi Fantasia Musim 5 (AF5) mengakui bahawa Kapten Zaharie bin Ahmad Shah yang dikenali menerusi kelab peminatnya iaitu Kelab The Voice Of Mila adalah seorang yang tidak banyak bercakap tetapi sangat pemurah hati.

"Dia memang tidak lokek keluar duit untuk belanja kitaorang semua. Malah, dia juga ada hadiahkan saya dengan sebuah cermin besar berbentuk bujur sireh.

"Cermin tu besar sangat dan ia membuatkan Mila tertanya-tanya kenapa dia hadiahkan saya dengan cermin itu. Tapi, katanya cermin itu adalah refleksi kepada diri kita sendiri," kata Mila kepada murai.com.my.

Kapten Zaharie adalah juruterbang MAS yang dilaporkan hilang bersama pesawat #MH370, penumpang serta anak-anak kapal di perairan Vietnam sejak Sabtu lalu sewaktu dalam perjalanan dari KLIA ke Beijing.

Menurut Mila lagi, dia juga pernah bergurau dengan Kapten Zaharie dengan pertanyaan, bilalah mereka akan berpeluang untuk menaiki kapal terbang yang sama.

"Tapi kata abang Zaharie, dia hanya mengendalikan penerbangan antarabangsa saja," kata Mila lagi.

Di sini Di Himpunkan Kisah Pelik dan Lucu, Anda Pasti terhibur...
"Mencari Peluang Bisnes Dari Rumah Dengan Modal Kecil? Klik Sini"

Jelas Mila lagi, biarpun tidak begitu banyak bercakap, namun apabila sesekali bersuara, kata-kata yang terpacul dari mulut Kapten Zaharie memang penuh dengan motivasi.

"Dia suka bercakap tentang soal kerjaya serta masa depan. keperibadiannya memang macam seorang ayah-ayah dan kebetulan umurnya juga sama seperti ayah saya.

"Dia juga seorang yang pandai memasak. Dia selalu ajak kami semua datang makan di rumah dia. Pernah satu hari tu, dia masak kari kepala ikan. Memang sedap dan dia pun orang Penang macam Mila jugak.

"Tapi, masa tu, Mila tak pernah berpeluang jumpa isteri dan anaknya sebab mereka tiada di Kuala Lumpur. Kalau tak silap Mila, isterinya menemankan anak mereka belajar di Australia. Mungkin, sekarang ini, isterinya sudah pun pulang ke tanah air," katanya,

Jelas Mila lagi, ketika ini dia sentiasa tidak putus-putus mendoakan agar operasi mencari dan menyelamatkan pesawat #MH370 akan ditemui.

Dalam perkembangan lain, Mila Jirin juga bakal muncul dengan single lagu solo dan duet yang terbaru.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan