Nuffnang

Selasa, 15 April 2014

Erra Fazira - Google Blog Search

Erra Fazira - Google Blog Search


Jangan Desak Saya – <b>Erra Fazira</b> | - Beautifulnara

Posted: 13 Apr 2014 07:42 PM PDT


Nampaknya sinar harapan untuk melihat Erra Fazira kembali bersatu dengan Engku Emran kelihatan agak pudar. Walaupun Engku Emran dan Aleesya telah memulakan operasi mencuri kembali hati Erra, reaksi pertama yang diberikan oleh pelakon jelita itu sedikit sebanyak memberikan gambaran bahawa misi ini adalah satu misi yang agak sukar. Biasalah tue. Hati wanita memang keras sikit kan?
erra desak
Apa yang pasti, Erra Fazira nyata terkejut dengan tindakan Engku Emran dan Aleesya ini. Kata Erra menerusi Mstar Online:-

Tolong hormati privasi saya. Tiada ada ibu-bapa yang tidak mahu membahagiakan anak. Tanggungjawab dan amanah (menjaga anak) tetap dikendong. Jangan desak saya.

Satu Malaysia boleh berdoa tetapi Allah lebih mengetahui. Saya mohon sangat-sangat, saya tahu apa yang saya lalui. Tolonglah hormati privasi saya dan doakan saja yang terbaik.

erra

Diharap Engku Emran dan Aleesya tidak berputus asa. Jangan kecewa sangat dengan reaksi yang ditunjukkan oleh Erra ini. Mungkin Erra terkejut dengan usaha yang dilakukan oleh anda berdua. Perlahan-lahan cuba pujuk lagi. Insya Allah akan berjaya. Niat yang baik pasti akan dipermudahkan. Go Engku Emran dan Aleesya.

P.S: Teaser Kia Sedona dikeluarkan

Baca Yang Ini Pulak:-

Tiada ulasan:

Catat Ulasan