Nuffnang

Khamis, 3 April 2014

Fouziah Gous - Google Blog Search

Fouziah Gous - Google Blog Search


Chooyaya Secret Garden: Kek Porsche <b>Fouziah Gous</b> to Zhaf from <b>...</b>

Posted: 30 Mar 2014 07:47 PM PDT

Haritu Poja mintak tolong I untuk dia buat surprise birthday Zhaf. Kata dia PA dia si Noza sebok do all others thing. So I pon cakap. "Ok. Mana aku boleh tolong, aku tolong. Tapi aku nak handbag". Haha. Tak habes-habes pau Si Poja henbeg. Dia bukan layan pon. Cis! Takpe. I akan usaha lebih gigih lagi.
So I carikkan dia photographer, Candy Booth and Cake. Dalam kepala I, kalau kek sapa lagi kalau bukan Huda kan?
Kata Poja dia nak kek kereta Porsche sama sebijik macam kereta Zhaf. So ok. I pon call Huda, Huda cakap bagi dia bincang dengan team dia dulu. Cecece. Selang 10 minute Huda cakap ok Su, aku cuba. Ko percaya ke aku boleh buat?
Pastu I kata. 'Huda, I trust U. I know U can do it'. I yakin dengan Huda sebab tangan dia memang berseni. And masa hari Jumaat, Huda wasap I gambar kek Porsche tu and I rasa wahhhh lawa giler U'Olls! Lepas tu masa malam surprise tu, Zhaf sampai taknak potong kek ni, sebab sayang. Hahaha. Masa lepas tiup lilin lepas tu dah. Keras macam tu je memasing. Tadek potong kek pon. But nasib baik team Zhaf ada bawak satu lagi kek untuk dia, so dorang potong kek yang lagi satu tu.
Kata Poja, gambar ni Zhaf ambik 2am in the morning. Lepas dah habes kemas semua.
Ni kek dia. Lawa kan? So untuk korang yang baru baca blog ni. Kalau nak carik orang boleh buat kek cantik, sedap segala mala boleh la follow Huda dekat IG dia. Search @nurhudasamsudin or add Huda dekat FB dia kat sini. Kat situ ada number henpon boleh call and tanya dia sendiri jenis kek, harga semua. Jangan tanya dah kawen ke belum? Boleh berkenalan? ASL plz. Aku tampar kang.

Kek Porsche Zhaf yang Huda buat tu.
Konsep wife pegang kek dari mula sampai habes walaupon birthday hubby ni. Yang tu I tak berapa nak paham. Haha.
Macam budak opis I ni, semua nak tanya I.  Tak pepasal aku jadik orang tengah. Haha. tapi sebab Huda selalu bagi kek free, so takper la. Next entry I akan update pasal Candy Booth and gambar masa malam tu pulak eh? Stay tuned!
PA sementara Poja and Huda

Tiada ulasan:

Catat Ulasan