Nuffnang

Khamis, 3 April 2014

Jue Aziz - Google Blog Search

Jue Aziz - Google Blog Search


myartis.com : <b>JUE AZIZ</b> NIKAH JEJAKA INDONESIA SENYAP <b>...</b>

Posted: 31 Mar 2014 12:46 PM PDT

Jika sebelum ini Jue Aziz pernah digosipkan telah berkahwin dengan seorang jejaka Turki dan didakwa mempunyai seorang bayi lelaki yang kemudian diakui sebagai anak angkat, terbaru gosipnya lebih hangat lagi.

Ada sumber yang mengatakan Jue Aziz telah bernikah secara senyap dengan seorang jejaka dari Indonesia. Mereka didakwa melangsungkan pernikahan sekitar awal Mac lalu dengan seorang pemuzik bernama Bayu Daniels di Indonesia... dan ada yang mengatakan di Pulau Pinang.

Jika benar, tahnish diucapkan.

Sumber: Rotikaya

         ________________________

Gambar Bayu Daniels, suami pelakon <b>Jue Aziz</b>? | CERITA <b>...</b>

Posted: 31 Mar 2014 11:00 AM PDT


Gambar Bayu Daniels, suami pelakon Jue Aziz - Dengar khabarnya, pelakon seksi Jue Aziz sudah berkahwin dengan seorang jejaka bergelar pemuzik bernama Bayu Daniels yang berasal dari Indonesia sekitar awal Mac lalu.

Mengikut portal rotikaya, terdapat dua sumber boleh dipercayai yang memberikan tarikh sama pernikahan mereka berlangsung namun tidak pula dapat dipastikan samada majlis tersebut diadakan di Indonesia atau Pulau Pinang.

Apapun, kalau khabar angin yang disebarkan ini benar, penulis ucapkan tahniah kepada Jue Aziz. Mungkin beliau lebih selesa merahsiakan kisah peribadi dari pengetahuan umum.







Tiada ulasan:

Catat Ulasan