Nuffnang

Khamis, 3 April 2014

Neelofa - Google Blog Search

Neelofa - Google Blog Search


<b>Neelofa</b> 006 | Flickr - Photo Sharing!

Posted: 31 Aug 2010 01:48 PM PDT

keyboard shortcuts: previous photo next photo L view in light box F favorite < scroll film strip left > scroll film strip right ? show all shortcuts

Fouziah Gous Nafi Ganti <b>Neelofa</b> Sebagai Pengacara Nona |

Posted: 18 Mar 2014 08:02 PM PDT


Nona adalah satu rancangan TV yang amat berprestij. Bukan senang untuk selebriti-selebriti wanita dipilih mengacarakan program ini. Menariknya setiap tahun pasti ada desas-desus mengenai pengacara baru Nona yang akan menggantikan pengacara sedia ada. Untuk makluman, pengacara Nona sekarang ialah Neelofa dan juga Fara Fauzana.

fouziah gous ganti neelofa

Salah satu nama yang dikatakan akan menjadi pengacara Nona sekaligus menggantikan Neelofa ialah Fouziah Gous. Ramai juga yang terkejut kerana sepanjang mengendalikan Nona, Neelofa dilihat amat selesa dan mantap sekali. Namun menurut Fouziah Gous, dia hanya dijemput mengacarakan Nona untuk satu episod sahaja. Kata Fouziah Gous menerusi portal GUA:-

Saya harap peminat tak bangkitkan isu ini kerana saya hanya dijemput menjadi pengacara untuk satu episod. Tiada apa yang perlu diperbesarkan kerana fokus utama saya adalah berlakon. Saya terima tawaran daripada pihak produksi Nona semata-mata untuk timba pengalaman.

Saya tidak mempunyai sebarang pengalaman dalam bidang pengacaraan. Lebih-lebih lagi program Nona merupakan satu rancangan berinformasi. Apabila ditawarkan, saya agak ragu-ragu tapi saya cuba juga. Saya harap peminat tidak menjangka sesuatu yang lebih daripada saya kerana ini merupakan percubaan pertama saya sebagai pengacara

fouziah gous ganti neelofa

Diharap semua pihak berpuas hati dengan penerangan ini. Untuk pengetahuan anda juga, Neelofa telah menandatangani kontrak baru untuk memanjangkan lagi khidmatnya bersama Nona. Jadi kepada para peminat Neelofa, anda masih boleh menatap wajah pengacara kegemaran anda pada setiap hari Ahad. Sila tarik nafas lega!!!

P.S: Toyota Innova facelift dilancarkan pada harga RM97,749.90

Baca Yang Ini Pulak:-

(11 GAMBAR)<b>Neelofa</b> Sambut Hari Jadi Yang Ke 25 | - Beautifulnara

Posted: 12 Feb 2014 07:47 PM PST


10 Februari 1989 adalah tarikh lahirnya si cantik manis Neelofa. Kini Neelofa sudah pun berusia 25 tahun. Mula menempa nama menerusi pertandingan Dewi Remaja, kini Neelofa dikenali sebagai pengacara dan pelakon. Tak salah untuk Abang Nara katakan Neelofa merupakan salah seorang nama besar di dalam industri hiburan tanah air kita.

neelofa hari jadi

Selamat hari jadi Abang Nara ucapkan kepada Neelofa. Semoga panjang umur, murah rezeki dan cepat-cepat bertemu jodoh. Umur 25 memang cantik dah untuk memulakan persediaan bergelar isteri. Rasanya ramai lelaki di luar sana yang sudi memikat hati Neelofa. Itupun kalau Neelofa masih "single" lagi.

neelofa hari jadi

Lagi beberapa gambar sekitar sambutan hari jadi Neelofa yang ke 25 dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

neelofa hari jadi

P.S: Mencari kelainan dalam gaya fesyen seharian anda? Apa kata cuba rekaan awesome daripada Manik Hijau? Pasti akan menyerlahkan gaya kejelitaan dan keremajaan anda. Banyak contoh rekaan mereka di Instagram Manik Hijau dan juga blog Manik Hijau. Harga pun sangat berpatutan dengan kualiti yang ditawarkan. Cubalah hari ini.


neelofa hari jadi
neelofa hari jadi
neelofa hari jadi
neelofa hari jadi
neelofa hari jadi
neelofa hari jadi
neelofa hari jadi
neelofa hari jadi
neelofa hari jadi

Baca Yang Ini Pulak:-

Tiada ulasan:

Catat Ulasan