Nuffnang

Ahad, 25 Disember 2011

Ezany Nizariff - Google Blog Search

Ezany Nizariff - Google Blog Search


Aida Azryn: Ucapan Hari Raya <b>Ezany Nizariff</b>

Posted: 30 Aug 2011 12:00 PM PDT

ASSALAMUALAIKUM

Halamak! Terupdate la pulak kan?:B Kebetulan abang zani (Ezany Nizariff) ada datang ghumah tadi. Dia bawa isteri dan anak dia. Comel giler anak abang zani dowh! siyes! :) Btw,tadi aku ada suruh abang zani bagi ucapan raya kat peminat dia. haha. :D Ada ah aku bagitahu kat dia,yang video yang aku record ,aku nak publish kat blog aku. Nasib baik  dia izinkan aku post video bawah ni. :)

Sori video tak clear ah..Guna henset cap ayam je ni. huhu.. Y___Y

Ezany Nizariff

Adik abang zani,wife dan anak abang zani.. :)

Tata!

Full content generated by Get Full RSS.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan