Nuffnang

Ahad, 25 Disember 2011

Tiz Zaqyah - Google Blog Search

Tiz Zaqyah - Google Blog Search


Peminat Sendiri Tipu <b>Tiz Zaqyah</b>, Percutian Impian Ke Perth Tinggal <b>...</b>

Posted: 22 Dec 2011 09:43 PM PST

Alahai bukan sedikit sedih kami apabila membaca kisah terbaru Tiz Zaqyah berkaitan penipuan oleh peminat sendiri ini.

Tiz Zaqyah bersama para peminat beliau sepatutnya sekarang sudah berada di Perth, Australia untuk satu program yang di'beri nama Percutian Cik Qyah.

Namun, individu yang bertugas untuk menjayakan program ini telah mungkir janji di'saat saat akhir dan penipuan ini bukan sedikit nilai'nya — RM60,000.

Menurut Tiz Zaqyah, program itu di'uruskan oleh salah seorang ahli kelab Tiz Zaqyah Razak Fan Club (TZRFC) yang memerlukan peserta yang berminat untuk menyertai program ini membayar antara RM1,700 sehingga RM1,900.

Melalui Facebook rasmi beliau, Tiz Zaqyah sudah mendedahkan wajah dan identiti individu yang bertanggungjawab. Beliau di'kenali sebagai Kak Sherry di'kalangan ahli kelab peminat Tiz Zaqyah.

Laporan polis sudah pun di'lakukan dan sebagai pertolongan saguhati daripada kami, sesiapa yang berjumpa atau tahu akan lokasi individu yang di'cari oleh Tiz Zaqyah ini, boleh hubungi Tiz Zaqyah.

Full content generated by Get Full RSS.

GUA - BERITA ARTIS - Aksi Remy Ishak & <b>Tiz Zaqyah</b> Dalam Aduh <b>...</b>

Posted: 21 Dec 2011 08:00 AM PST

Aduh Sayang berkisar tentang Nani dan Shidi, pasangan suami isteri yang dikurniakan dua cahaya mata, Fateha, 4 tahun dan Fayyad, 3 tahun. Sejak mendapat cahaya mata, Nani dan Shidi sering keletihan dan tidak bermaya ke pejabat. Kadang kala ketegangan antara mereka tercetus. Keadaan ini disedari oleh ibu bapa mereka, Latiff dan Ros. Oleh itu, mereka mencadangkan agar Fateha dan Fayyad ditinggalkan bersama mereka selama seminggu supaya mereka boleh berehat.

Nani dan Shidi bersetuju lalu Fateha dan Fayyad ditinggalkan bersama nenek dan datuk mereka. Walaupun merindui anak-anak, Nani dan Shidi kelihatan lebih tenang dan bersemangat di tempat kerja kerana mendapat rehat yang secukupnya sejak ketiadaan anak-anak mereka.

Namun, mereka dikejutkan dengan berita penjaga rumah asuhan tempat mereka menghantar anak telah ditanggap kerana terlibat dengan sindiket menjual budak…

Pelakon: Remy Ishak, Tiz Zaqyah, Rahim Omar, Fatimah Abu Bakar.

Cerekarama: Aduh Sayang, 31 Disember, 9.00malam

Full content generated by Get Full RSS.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan