Nuffnang

Isnin, 27 Februari 2012

siti nordiana - Google Blog Search

siti nordiana - Google Blog Search


Musix4You: <b>Siti Nordiana</b> - Tak Tahan | Lirik | Video | mp3 Download

Posted: 26 Feb 2012 08:49 AM PST

Lirik Tak Tahan- Siti Nordiana

Tak tahan, tak tahan
Dengan sikapmu yang mata keranjang
Lirik-lirik semua perempuan
Mesti ada aku di dekatmu
Kau tetap sama dan sama
Tak pernah berubah
Aku kesal
Sudah ku bilang jangan
Tapi kau masih sama
Tak tahan, tak tahan
Dengan sikapmu yang mata keranjang
Lirik-lirik semua perempuan
Mesti ada aku di dekatmu
Tak tahan, tak tahan
Dengan sikapmu yang mata keranjang
Lirik-lirik semua perempuan
Mesti ada aku di dekatmu
Tak tahan, ku tak tahan
Dengan sikapmu yang mata keranjang
Lirik-lirik semua perempuan
Mesti ada aku di dekatmu
Pergilah oh pergilah
Pergilah oh pergilah
Pergilah oh pergilah
Aku sudah tak tahan
Pergilah oh pergilah
Pergilah oh pergilah
Pergilah oh pergilah
Aku sudah tak tahan

Siti Nordiana - Tak Tahan mp3 Download
Click Skip Ad after 5seconds to Download

Tiada ulasan:

Catat Ulasan