Nuffnang

Sabtu, 24 Mac 2012

Aaron Aziz - Google Blog Search

Aaron Aziz - Google Blog Search


Gambar Harijadi <b>Aaron Aziz</b>

Posted: 26 Feb 2012 09:30 PM PST

Baru-baru ini berlangsungnya satu parti harijadi kejutan bersempena sambutan harijadi pelakon sensasi, Aaaron Aziz di Bora Asmara anjuran kelab peminat Aaron Aziz, Aaronators. Mengikut informasi, seramai 140 orang peminat Aaron Aziz telah menghadiri acara berkenaan yang bertemakan biru dan putih. Jemputan dipilih melalui kuiz yang diadakan pada 4 dan 5 Feb lalu di mana 10 pemenang terpantas dengan jawapan yang betul mendapat jemputan ke majlis ini. Turut bersama isteri beliau untuk memeriahkan suasana. -Via
Aaron Aziz Birthday

Aaron Aziz Birthday

Aaron Aziz Birthday

Aaron Aziz Birthday

Aaron Aziz Birthday

Aaron Aziz Birthday

Aaron Aziz Birthday

Aaron Aziz Birthday

Aaron Aziz Birthday

Aaron Aziz Birthday


-Komen anda itu adalah TANGGUNGJAWAB ANDA. tq.

Individu Menyamar Jadi <b>Aaron Aziz</b>, Jual Ipad Guna Facebook <b>...</b>

Posted: 15 Mar 2012 05:05 PM PDT

Asam garam kehidupan artis, pasti ada yang mengambil kesempatan.

Terbaru, Aaron Aziz menjadi mangsa apabila seorang individu yang tidak dikenali telah menggunakan laman Facebook dan menyamar menjadi pembantunya. Apa yang paling mengejutkan, individu tersebut telah menipu para peminat Aaron Aziz apabila dia mengatakan bahawa dia adalah pembantu peribadi pelakon filem "Ombak Rindu" itu.

Menurut Aaron Aziz dipetik dari Harian Metro, individu terbabit telah menawarkan 50 buah unit iPad pada harga murah untuk para pembeli dan sesiapa yang berminat mestilah meninggalkan nama dan nombor telefon di laman Facebook palsu itu. Aaron Aziz mendapat tahu berita ini selepas dimaklumkan isterinya.

"Isteri saya memaklumkan ada seorang wanita menghubunginya pagi semalam (kelmarin) dan memberitahu menjadi mangsa penipuan lelaki yang menyamar sebagai pembantu peribadi saya dan menjual iPad di laman facebook." dipetik dari Harian Metro.

Aaron yang agak terkejut dan marah dengan kejadian itu memaklumkan bahawa dia akan mengambil tindakan menyaman individu terbabit yang telah menggunakan namanya untuk menggelapkan wang orang lain.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan