Nuffnang

Sabtu, 31 Mac 2012

Adi Putra - Google Blog Search

Adi Putra - Google Blog Search


K-POH Baca Sini Dulu: <b>ADI PUTRA</b>

Posted: 16 Mar 2012 05:44 PM PDT

'Abang badan sasa'


SEPULUH tahun bergelar aktor, dari kota Singa merantau ke Malaysia, hasilnya cukup mengagumkan buat pemilik nama Mohamed Hadi Putera Halim atau nama pentasnya, Adi Putra.
Hari ini siapa yang tidak kenal Adi Putra, daripada suri rumah yang terpikat dengan watak Zikir dalam drama Tentang Dhia sehinggalah anak muda yang cukup kagum dengan karisma dan antagonis menerusi watak Jai dalam filem pecah panggung, KL Gangster.
Tidak perlu sebarang kontroversi bagi melariskan namanya, malah namanya kini masih bersih daripada sebarang cerita negatif. Cukup hanya dengan bakat, karisma serta disiplin yang dibawa di set penggambaran, Adi berada dalam kelasnya yang tersendiri.
Isterinya di layar kaca dalam drama Tentang Dhia, aktres Nora Danish juga mengakui dia cukup mengagumi Adi, sambil menyifatkan sosok hebat itu sebagai seorang aktor yang cukup berkarisma.
Tersenyum dengan pujian itu kata Adi, 31, karisma tidak datang dengan sendirinya sebaliknya ia datang menerusi keikhlasan dalam melakukan setiap perkara.
"Kunci karisma adalah keikhlasan, keikhlasan itu sangat penting, kemudian baru letak profesionalisme.
"Saya tidak pernah rasa diri popular sebaliknya berfikir kerjaya saya sama seperti orang lain cuma kerja saya menuntut untuk saya keluar di akhbar, majalah dan televisyen. Jika kita kerja dengan ikhlas, glamor dan populariti akan menyusul," jawabnya yang akan bergandingan sekali lagi dengan Nora Danish menerusi filem Aku Terima Nikahnya yang kini dalam pembikinan.

SETERUSNYA

="http:>

Tiada ulasan:

Catat Ulasan