Nuffnang

Sabtu, 31 Mac 2012

Zizan Razak - Google Blog Search

Zizan Razak - Google Blog Search


Pelawak <b>Zizan Razak</b> Bakal Jadi Pelumba Kereta | Oh! Artis | Dunia <b>...</b>

Posted: 29 Mar 2012 09:26 PM PDT

hawanafsu

formulaluarbiasa

vimax

aaracloset

bakewithelly

vimax

jutawanklik

wuuhuuonline

1 step to become a great reader:
1. Take a look one by one ads here and click it if you think you love it. Then, dare to try it.
There is no SCAM advertisement here!! We swear!!

Hantar ke Twitter! | Bookmark Share

Nampaknya Zizan tidak berdiam begitu sahaja. Ketika popularitinya sedang menigkat sekarang ini, Zizan terus berusaha mengambil peluang dan apa sahaja rezeki yang diberikan.

Terkini, Zizan telah bekongsi impiannya untuk bergelar seorang pelumba pacuan empat roda.

'Sebenarnya selain berlakon, memang sukan permotoran merupakan minat saya sejak dahulu lagi. Menjadi seorang pelumba kereta pacuan empat roda memang impian saya.

Ketika saya tinggal di kampung di Terengganu dahulu, saya sering berlumba motor dan kereta. Tetapi di trek yang disediakanlah!' – ujar Zizan ketawa.

Zizan mengharapkan dia dapat mencuri masa dan peluang untuk memberi tumpuan kepada bidang perlumbaan pula.

Zizan kini sudah menjadi duta kepada produk aksesori kereta buatan Jepun, iaitu M7 dan juga Drive. Wah! Kencanglah Zizan.

Zizan juga mahu menjadi pengarah. Dia mahu pelajari bidang yang digemarinya ini.

'Memang macam-macam impian saya ni. Dan apa saya lakukan sekarang adalah hasil impian saya simpan dahulu. Saya juga mahu mempelajari kerja-kerja belakang tabir dan menubuhkan sebuah produksi untuk menerbitkan filem-filem tempatan."

Baguslah macam tu Zizan. Kami sokong usaha Zizan. Kata orang terus memajukan diri dengan usaha dan bakat sendiri. Terus timba ilmu sebelum terjun ke sesuatu bidang itu.

OH ARTIS : TENGAH KECOH SEKARANG ARTIS LELAKI HIDUP MEWAH SEBAB DIBELA DADDY PASRAH. DUNIAKAN! TIADA YANG PELIKNYA ZAMAN NI. APA MAU JADI!

<b>Zizan Razak</b> Mahu Jadi Pelumba Kereta | Macam Best

Posted: 29 Mar 2012 08:15 PM PDT

Selepas berjaya mengukir nama sebagai pelakon, Zizan Razak berkongsi impian untuk bergelar seorang pelumba kereta pacuan empat roda.

Zizan berkata, cita-cita tersebut sudah lama diimpikan kerana dia begitu meminati sukan permotoran dan berharap akan mengambil peluang untuk menyertai pertandingan jika mempunyai masa terluang.

"Sebenarnya, selain lakonan, sukan permotoran merupakan antara minat saya sejak dahulu lagi dan menjadi pelumba kereta pacuan empat roda merupakan impian saya.

"Malah ketika saya tinggal di kampung dahulu di Terengganu, saya sering berlumba motor dan kereta bersama rakan-rakan di trek yang disediakan.

"Harap-harap, saya dapat mencuri masa dan peluang untuk memberi fokus dalam bidang perlumbaan pula dalam masa terdekat ini," katanya yang kini menjadi duta kepada produk aksesori kereta buatan Jepun, iaitu M7 dan Drive.

Selain itu, Zizan juga akan mula mempelajari selok-belok kerja di belakang tabir untuk menjadi seorang pengarah filem satu hari nanti.

"Ya, macam-macam benda yang saya impikan dan inilah antara yang saya rancang untuk memperolehnya. Sekarang ini saya sedang mempelajari kerja-kerja di belakang tabir dan akan menubuhkan sebuah produksi untuk menerbitkan karya-karya filem tempatan.

"Selain itu, saya juga memiliki syarikat pengurusan artis iaitu Wire Fame Entertainment dan antara artis yang kini di bawah naungan syarikat ini ialah Kaka, Juliana Evans dan Johan Asaari," ujarnya.

Dalam pada itu kata Zizan, syarikat pengurusan tersebut juga terbuka buat mana-mana selebriti yang tidak tahu menguruskan kerjaya atau haluan mereka di bidang seni tempatan.

Zizan kini muncul di pawagam menerusi filem Jangan Pandang-Pandang.

Rating: 0.0/10 (0 votes cast)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan