Nuffnang

Khamis, 21 Jun 2012

Fasha Sandha - Google Blog Search

Fasha Sandha - Google Blog Search


<b>Fasha Sandha</b> Berhenti Berlakon | Oh! Artis | Dunia Gosip dan <b>...</b>

Posted: 06 Jun 2012 10:44 PM PDT

Hantar ke Twitter! | Bookmark

Rizal Ashram Ramli atau Jejai, 36 mengambil keputusan tidak membenarkan isterinya, aktres Fasha Sandha Hassan, 28, untuk meneruskan lakonannya. Oleh itu, Fasha sendiri mengakui walaupun terasa sayang menolak banyak tawaran yang datang tetapi kandungannya adalah yang utama.

Menurut Fasha, Jejai meminta Fasha berehat daripada sebarang aktiviti seni buat seketika demi menjaga kandungannya yang kini mencecah hampir sebulan. Demi menghormati permintaan suaminya itu, Fasha akur.

"Kalau diikutkan memang terasa sayang terpaksa tolak banyak tawaran lakonan tetapi kandungan saya adalah keutamaan pada waktu ini.

Walaupun tidak berlakon, jadual harian saya tetap padat seperti biasa dengan kerja-kerja di Chinta Hair Salon & Beauty dan memenuhi beberapa sesi fotografi.

Malah, saya akan menemani suami yang terlibat dalam jelajah perlumbaan kereta Lamborghini Blancpain Super Trofeo Asia sepanjang tahun ini."

Setakat ini Fasha masih rasa sepertibiasa sahaja. Tiada sebarang perubahan besar berlaku kepadanya sejak hamil mungkin kerana masih lagi di peringkat awal. Fasha masih aktif dan tiada sebarang alahan atau morning sickness.

Jadi peminat-peminat Fasha akan merinduinyalah sehingga dia kembali berlakon.
Sumber : mstar

OH ARTIS: ISTERI YANG BAIK. IKUT CAKAP SUAMI.

londonperfume

vimax

vimax

hawanafsu

vimax

1 step to become a great reader:
1. Take a look one by one ads here and click it if you think you love it. Then, dare to try it.
There is no SCAM advertisement here!! We swear!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan