Nuffnang

Jumaat, 8 Jun 2012

Fizz Fairuz - Google Blog Search

Fizz Fairuz - Google Blog Search


Almy Nadia Dan <b>Fizz Fairuz</b> Nikah Tahun 2012 | Akid azami

Posted: 09 May 2012 12:28 AM PDT

Almy nadia dan fizz fairuz nikah tahun ini, 2012 ? - Aku rasa tak lama lagi mungkin tiada dah artis tempatan yang berstatus single and available. Yelah, kalau kita tengok balik, ramai kot artis yang menamatkan status bujang diaorang. Kali ni giliran almy dengan fizz pulak. Tapi yang menariknya, sebab nikah bukan dari perbincangan bersama. Lagi bikin pelik, almy sendiri pun tak tahu fizz ajak kahwin tahun ini. Aik?


Ya itu niat saya dan dengan izin allah insyaallah perancangan ini akan menjadi kenyataan selepas ibu saya kembali mengerjakan umrah. Ibu saya bakal ke tanah suci awal jun ini. Sekembalinya ibu, kami sekeluarga akan berbincang memilih tarikh sesuai.
Maafkan saya kerana tak dapat nak bagi komen sebab saya langsung tak tahu perkara ini dan rasanya tak patut saya berkata apa-apa mengenai benda yang saya sendiri tak pasti. Saya terkejut dan sejujurnya tidak tahu reaksi apa yang ingin diberi mengenai laporan dari blog rotikaya tu. Sebelum ini peminat dan media sering bertanya kepada saya mengenai hubungan kami sehingga pada satu tahap saya rasa malu. Jadi sekarang biarlah fizz yang bercakap kepada mengenai hubungan kami kerana tidak manis saya turut bercakap mengenai hal yang saya sendiri tidak tahu dan tidak dimaklumkan. Buat masa ini biarlah fizz yang memberi komen.
Pulak dah. Ingatkan fizz dan bincang dulu dengan almy. Tapi, kita fikir positiflah. Mungkin fizz sebenarnya nak bincang perkara ni dengan almy dulu tapi terlepas cakap pulak pada pihak media. Apa-apa pun harapnya hubungan diaorang tak rengganglah sebab hal ni. Pada peminat, doakan yang terbaik buat diaorang ya. Kredit 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan