Nuffnang

Sabtu, 22 September 2012

Faezah Elai - Google Blog Search

Faezah Elai - Google Blog Search


<b>Faezah Elai</b> Debar Sambut Syawal Di Kampung Suami – Perak Today

Posted: 21 Aug 2012 12:01 AM PDT

Pelakon Faezah Elai mengakui agak berdebar meraikan Lebaran pada tahun ini di kampung halaman sebelah suaminya, pengarah drama Heykal Hanifah yang terletak di Kulim, Kedah.

Faezah berkata, perasaan itu hadir disebabkan kali pertama dia mahu merasai nikmat berhari raya di kampung sebelah suami selepas mendirikan rumah tangga pada 9 September tahun lalu.

"Perasaan saya cukup berdebar kerana saya nak "menghadap" keluarga sebelah suami pada kali pertama saya menyambut Syawal sebagai isteri orang. Takut juga nanti ada apa-apa yang tak kena, risau juga," katanya kepada mStar Online di sini.

Kata Faezah, sambutan Syawal pada tahun ini agak meriah kerana dia dapat meraikannya bersama tiga anak tirinya iaitu Luqman Hakim, 12, Sarah, 10, dan Luq Adam yang berusia dua tahun.

Malah warna coklat hitam dipilih sebagai tema untuk pakaian Hari Raya mereka.

"Sebelum Hari Raya lagi saya sudah sediakan pakaian raya yang hendak kami gayakan dan syukurlah suami serta anak-anaknya menyukai warna coklat hitam yang di pilih," jelasnya.

Selepas beraya di rumah suami, Faezah sekeluarga pulang ke rumahnya yang terletak di Pulau Pinang, iaitu kira-kira sejam perjalanan dari Kulim.

Katanya, jarak yang tidak beberapa jauh itu bukanlah satu masalah untuk menyambut Syawal kerana ia memudahkan mereka merancang perjalanan dengan baik.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan