Nuffnang

Sabtu, 22 September 2012

najwa latif - Google Blog Search

najwa latif - Google Blog Search


Ayu Videl | <b>Najwa Latif</b> Versi Indonesia

Posted: 16 Aug 2012 12:42 AM PDT

Najwa Latif memang sudah popular di Malaysia sekarang ni. Hasil muat naik rakaman cover lagu-lagu di YouTube, pemilik nama Imratul Najwa binti Abdul Latif ini kini bergelar seorang artis cilik yang berjaya melangkah ke pusingan akhir Anugerah Juara Lagu yang sangat berprestij di negara ini.
Tetapi hari ni aku bukan nak bercerita mengenai Najwa Latif, sebab dah banyak kot entri post pasal dia dalam blog ni tetapi untuk kali ni aku nak memperkenalkan seorang lagi bakat yang muncul menerusi YouTube iaitu Ayu Videl, seorang youtuber daripada Indonesia.
Seperti Najwa Latif juga, Ayu Videl memuat naik video cover lagu di YouTube dengan imej seorang muslimah bertudung. Cuma bezanya populariti Ayu Videl tidak lah seperti Najwa Latif yang berjaya mengumpulkan jutaan peminat di seluruh dunia, terutamanya dalam kalangan YouTubers dan Vlogger.

Walaubagaimanapun, Ayu Videl masih lagi boleh dikatakan klon Najwa Latif di Indonesia kerana beliau pernah menyanyikan cover lagu Price Tag oleh Jessie J, yang juga pernah dicover oleh Najwa Latif sendiri. Jom kita tengok video cover daripada kedua-dua mereka ini;
Macam mana? Bagi anda sebagai pendengar, siapa yang korang rasa lebih baik dan best? Hehehe.. Kalau nak jawab, kotak komen ada.. kalau tak nak jawab, simpan dalam hati pun boleh. Seeloknya elakkan pergaduhan sebabnya aku confirm mesti ada nanti yang timbulkan isu kenegaraan.
Harap takde lah ye, sebab kita sekarang tengah bercakap mengenai isu muzik, so jangan bertindak membabi buta. Siapa melampau, akan di banned.. Hehehe, sekian terima kasih.

Deanna Meniti Hari Sebaris <b>Najwa Latif</b> | buahmulut.com

Posted: 04 Sep 2012 08:17 AM PDT

Setelah berjaya mencungkil bakat Najwa Latifdan Kumpulan Iamneeta melalui youtube, NAR Records Sdn Bhd ,kini satu bakat baru telah dikesan bakatnya juga melalui youtube.


Konsert Gemilang

Baru-baru ini, Deanna Hussin   telah di lamar oleh syarikat rakaman NAR Records Sdn Bhd untuk menjadi artis di bawah naungan syarikat itu.Dalam usia 16 tahun bakat Deanna bertuah dapat bernaung bersama-sama artis2 NAR Records Sdn Bhd yang lain seperti Najwa Latif dan iamneeta.

Bakat Deanna juga dikesan melalui laman sosial youtube apabila video-video nyanyian mereka menarik  perhatian pihak NAR.Deanna yang berasal dari Pulau Pinang ini juga berbakat dalam penulisan lagu dan mendapat pendedahan awal muzik seawal umur 10 tahun.
Satu kelebihan Deanna ialah kelebihannya mencipta lagu dalam bahasa inggeris menjadikan ia berbeza dengan artis-artis NAR yang lain.Di Harap Deanna dapat diberikan peluang sewajarnya oleh peminat dan media Malaysia

Random Posts

Tiada ulasan:

Catat Ulasan